Terug

onrechtmatig geld van mijn rekening en andere klachten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Celside Insurance

05/08/2023

1)Ik wacht als sinds november 2022 op een cashback aanbod van 150€. Na telefonisch contact met de klantendienst (02/2023) ging dit in orde gebracht worden. Na nog een telefonisch contact (07/2023) werd gemeld dat ze volgens de nieuwe policy dit niet kunnen nakijken en ik dit via email moet doen. Geen reactie hierop uiteraard. Telefonisch zijn ze ondertussen heel moeilijk te bereiken...2)ik had ook recht op een vervang gsm iPhone 8 met een waarde van 399€. Uiteindelijk heb ik na maanden wachten een ouder en refurbished model van een veel lagere waarde ontvangen. In de nieuwe contracten (dus niet het mijne) wordt dit wel vermeld als refurbished en een maximum waarde.3)sinds kort heb ik gemerkt dat er gedurende de ganse looptijd bedragen extra van mijn rekening genomen zijn die niet overeenkomen met de contractvoorwaarden. Als we al deze kleine verrichtingen optellen komen we in totaal op 1185,64€.In totaal was er nog een 900€ meer afgenomen deze heb ik gelukkig kunnen recupereren via de bank.Ondertussen heb ik het contract per aangetekende zending opgezegd, maar ik verwacht wel terugbetaling van de onrechtmatige bedragen(1185,64€ , alsook de beloofde cashback van 150€. + een oplossing voor de vervang gsm.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform