Terug

Onrechtmatig geld van de rekening genomen via domiciliëring.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. T.

Naar: Orange

15/01/2021

Beste, op 20/07/2020 werd er € 21,67 via domiciliëring van mijn rekening geboekt. Op 21/08/2020 werd opnieuw € 48,15 van mijn rekening geboekt. Deze betalingen komen niet overeen met de door u gestuurde facturen.Alle facturen werden binnen de 30 dagen voldaan en ik heb geen enkel schrijven ontvangen van een laattijdige betaling. Ik heb ook geen enkele melding ontvangen dat er een herinneringskost zou worden aangerekend. Die zou tevens niet wettelijk zijn daar alle facturen netjes binnen de gangbare termijn betaald werden.Na contact gehad te hebben met jullie klantendienst kon jullie medewerker mij niet verder helpen. Hij vond wel een factuur nummer voor deze betalingen maar géén factuur zelf. Hij kon mij ook géén factuur bezorgen hiervan. Hij kon mij ook niét doorverbinden met een leidinggevende en hij kon het geld niet terugstorten. Ik heb uiteraard de domiciliëringsopdracht stopgezet aangezien er op deze manier misbruik van gemaakt wordt. Ik vraag u het geld binnen de 8 werkdagen terug te storten op onze rekening!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform