Terug

Onrechtmatig afsluiten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Keytrade Bank

05/08/2023

Geachte,Ik heb bij Izola een rekening gelinkt aan mijn zichtrekening bij Keytrade bank.In februari schrijf ik geld terug over van mijn Izola naar Keytrade.Enkele dagen later krijg ik mail 1 in bijlage.Aangezien ik het niet vertrouw (Dit bericht zat niet in mijn inbox als ik inlog bij Keytrade) stuur ik mail 2 (in bijlage) naar Keytrade bank. Ik ontvang mail 3 en daarna niets meer.Uit voorzorg maak ik de rekening toch leeg. Saldo 0.05€Dan wordt plots mijn rekening op 0 gezet en afgesloten. Ik stuur mail 4 en ontvang enkel mail 5 en 6.Ik stuur mail 7 en nog geen antwoord ontvangen.Ik heb nu een probleem met Izola omdat mijn gelinkte rekening afgesloten is.Ik had graag mijn rekening opnieuw geopend gezien.Met vriendelijke groeten,Johan Broekaert

Berichten (6)

Keytrade Bank

Naar: J. B.

17/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Keytrade Bank

Naar: J. B.

17/08/2023

Geachte,De klacht van de klant werd behandeld en vandaag per e-mail beantwoord.Met hoogachtingDavid SacheQuality OfficerKeytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.comSi vous n'etes pas entièrement satisfait par le traitement de votre plainte par Keytrade Bank vous pouvez la soumettre au Service Médiation des Services Financiers, en abrégé Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Bruxelles www.ombudsfin.be ombudsman@ombudsfin.be) qui est une entité qualifiée de règlement extrajudiciaire des litiges de consommation en matières financière.Indien u niet geheel tevreden bent over de afhandeling van uw klacht bij Keytrade Bank, kunt U de klacht voorleggen aan de Ombudsman in financiele geschillen, afgekort tot Ombudsfin (North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2, 1000 Brussel:www.ombudsfin.be ombudsman@ombudsfin.be), een gekwalificeerde entiteit voor buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen in financiele aangelegenheden.If a complaint is not dealt with to your full satisfaction by Keytrade Bank, you may submit it to the Financial Services Mediation Service known as Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Brussels:www.ombudsfin. be ombudsman@ombudsfin.be), a qualified entity for out-of-court settlement of consumer disputes in financial matters.

J. B.

Naar: Keytrade Bank

18/08/2023

Beste,Ik ben al jaren klant bij verschillende banken en dit heb ik nog nooit mogen meemaken. We worden constant verwittigd om op te letten voor mails die niet via het online platform zichtbaar zijn.Uit veiligheid vraag ik via het online platform of de mail die ik had ontvangen wel degelijk van Keytrade kwam.Ik heb hierop nooit een antwoord ontvangen van Keytrade en daar wringt het schoentje.Ik had alle gevraagde documenten al verzameld in een map. I was enkel nog op jullie antwoord aan het wachten.Plotseling sluiten jullie mijn rekening zonder enige vorm van reden.Ik heb de klacht dan nu ook doorgestuurd naar de ombudsman@ombudsfin.be.JB

J. B.

Naar: Keytrade Bank

18/08/2023

Beste,Ik ben al jaren klant bij verschillende banken en dit heb ik nog nooit mogen meemaken. We worden constant verwittigd om op te letten voor mails die niet via het online platform zichtbaar zijn.Uit veiligheid vraag ik via het online platform of de mail die ik had ontvangen wel degelijk van Keytrade kwam.Ik heb hierop nooit een antwoord ontvangen van Keytrade en daar wringt het schoentje.Ik had alle gevraagde documenten al verzameld in een map. I was enkel nog op jullie antwoord aan het wachten.Plotseling sluiten jullie mijn rekening zonder enige vorm van reden.Ik heb de klacht dan nu ook doorgestuurd naar de ombudsman@ombudsfin.be.JB

Keytrade Bank

Naar: J. B.

23/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Keytrade Bank

Naar: J. B.

23/08/2023

Geachte, De klacht van de klant werd behandeld en Mr Broekaert werd geinformeerd.Met vriendelijke groetenDavid SacheQuality OfficerKeytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.comSi vous n'etes pas entièrement satisfait par le traitement de votre plainte par Keytrade Bank vous pouvez la soumettre au Service Médiation des Services Financiers, en abrégé Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Bruxelles www.ombudsfin.be ombudsman@ombudsfin.be) qui est une entité qualifiée de règlement extrajudiciaire des litiges de consommation en matières financière.Indien u niet geheel tevreden bent over de afhandeling van uw klacht bij Keytrade Bank, kunt U de klacht voorleggen aan de Ombudsman in financiele geschillen, afgekort tot Ombudsfin (North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2, 1000 Brussel:www.ombudsfin.be ombudsman@ombudsfin.be), een gekwalificeerde entiteit voor buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen in financiele aangelegenheden.If a complaint is not dealt with to your full satisfaction by Keytrade Bank, you may submit it to the Financial Services Mediation Service known as Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Brussels:www.ombudsfin. be ombudsman@ombudsfin.be), a qualified entity for out-of-court settlement of consumer disputes in financial matters.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform