Terug

Onprofessionele houding na foutieve herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. L.

Naar: PEUGEOT

28/02/2024

Beste, ik bracht mijn Peugeot boxer op 29/08/2023 binnen Bij garage Serneels in Heist-op-den-berg voor het vervangen van een lampje. Ik melde hen welk lampje moest vervangen worden en na de vermoedelijke herstelling reed ik weg. Even later kon ik. vaststellen dat mijn licht nog steeds niet werkte.Ik ben terug naar de garage gereden en men vertelde me daar dat ze de lamp vervangen hadden die ik aangegeven had die defect was. Ik ga er vanuit dat men toch zelf even nagaat welke lamp defect is. Geen probleem, ik laat de andere lamp ook vervangen. Nu, 5 maanden later is deze lamp terug defect, ik maakte gisteren, dinsdag 27/02/2024 wederom een afspraak bij garage Serneels in Heist-op-den-berg en ik mocht deze ochtend om 10u voorbij komen om de herstelling te laten plaatsvinden.Deze ochtend, 28/02/2024, krijg ik om 09u17 een telefoon van de zaakvoedster dat ik niet meer welkom ben in hun garage! omdat ik volgens hen bij vorig probleem niet duidelijk genoeg geweest was Ik was in deze garage voordien reeds klant! Graag meld ik u mijn ontevredenheid over deze garage en de onprofessionele houding van de Zaakvoedster. Begrijpen wie begrijpen kan dat ik geweigerd wordt als klant omdat ik hen erop attent heb gemaakt dat een verkeerd licht werd vervangen!!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform