Terug

Onprofessioneel behandelen van klanten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. I.

Naar: Cetelem

19/09/2023

Beste Ik ben zeer teleurgesteld hoe Cetelem met hun bestaande/nieuwe klanten omgaan!Ik ben al sinds 2019 klant, heb altijd mijn stortingen uitgevoerd zonder problemen. En nu word ik van kastje naar de muur gestuurd…. Zo is mijn situatie gegaan:Ik heb een nieuwe aanvraag gedaan meer dan een maand geleden! Hierna belde een consulent van Cetelem mij op om de nodige info op te vragen. Daarna moest ik de nodige documenten opsturen. Dan werd mijn aanvraag goedgekeurd en kreeg ik het contract opgestuurd dat ik moest ondertekenen en dit heb ik terugbezorgd. De normale gang van zaken. Na een maand niets te hebben gehoord, kan ik niemand telefonisch bereiken, mails worden beantwoord door automatische reply. Daarna krijg ik mais over gelieve een kopie van uw pas en overschrijving van salaris te bezorgen, dit heb ik al van in het begin gedaan maar ik heb het toch nog maar eens bezorgd, een week later gelieve een overschrijvingsbewijs van salaris bezorgen, dit had ik week ervoor voor een 2e keer bezorgd. Nu krijg weer een mail wat totaal niet professioneel is opgesteld:Beste, We ontbreken uw huwelijk contraact.Alle info is zowel telefonisch en per mail bezorgd!!!!Ik krijg wekelijks een mail, dit ontbreekt, de week erna dat ontbreekt,…. Jullie hebben alle info ontvangen!!!! Als er toch documenten ontbreken, vraag dat dan allemaal tegelijk op in 1 mail, hieraan merk je dat het niet professioneel is!Ik wil graag dat iemand van Cetelem mij telefonisch opbelt en niet een of andere persoon die een mail stuurt die er niks van kent! Ik wil weten of dit nog lang gaat duren! Ik ben al meer dan een maand na goedkeuring en ondertekenen vh contract nog altijd bezig!!! Ik ben al 4j klant en zo word je behandeld als trouwe klant???

Berichten (2)

Cetelem

Naar: I. I.

21/09/2023

GeachteNa ons telefonisch gesprek van 21/09/2023 willen wij graag nogmaals onze excuses aanbieden voor de verwarring en de foutieve berichten.Zoals vermeld werd het dossier geblokkeerd omdat wij tot op heden geen contract van scheiding van goederen ontvangen hebben.Aangezien mevrouw gehuwd is in Indonesië en niet opgenomen werd bij een notaris in België, hebben wij hierop nu gederogeerd en werd uw dossier uitbetaald.Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten,Bien à vous,Kind regards,Priscillia STEENHAUTB2C Onboarding OfficerOff on WednesdayMontagne du Parc 8C 1000 BruxellesWarandeberg 8C 1000 Brussel__________________Please consider the environment before printingThis message and any attachments (the message) is intended solely for the intended addressees and is confidential.If you receive this message in error, or are not the intended recipient(s), please delete it and any copies from your systems and immediately notifythe sender. Any unauthorized view, use that does not comply with its purpose, dissemination or disclosure, either whole or partial, is prohibited. Since the internetcannot guarantee the integrity of this message which may not be reliable, BNP PARIBAS(and its subsidiaries) shall not be liable for the message if modified, changed or falsified.Do not print this message unless it is necessary, consider the environment

Cetelem

Naar: I. I.

02/10/2023

Geachte, Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen.Ondertussen is het dossier gevalideerd en de klant op de hoogte gebracht.Met vriendelijke groeten,Annick B.Complaints OfficerMontagne du Parc 8 C 1000 - BRUXELLESWarandeberg 8C 1000 - BRUSSEL This message and any attachments (the "message") isintended solely for the intended addressees and is confidential. If you receive this message in error,or are not the intended recipient(s), please delete it and any copies from your systems and immediately notifythe sender. Any unauthorized view, use that does not comply with its purpose, dissemination or disclosure, either whole or partial, is prohibited. Since the internet cannot guarantee the integrity of this message which may not be reliable, BNP PARIBAS (and its subsidiaries) shall not be liable for the message if modified, changed or falsified. Do not print this message unless it is necessary, consider the environment.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ce message et toutes les pieces jointes (ci-apres le "message") sont etablis a l'intention exclusive de ses destinataires et sont confidentiels.Si vous recevez ce message par erreur ou s'il ne vous est pas destine,merci de le detruire ainsi que toute copie de votre systeme et d'en avertirimmediatement l'expediteur. Toute lecture non autorisee, toute utilisation de ce message qui n'est pas conforme a sa destination, toute diffusion ou toute publication, totale ou partielle, est interdite. L'Internet ne permettant pas d'assurerl'integrite de ce message electronique susceptible d'alteration, BNP Paribas (et ses filiales) decline(nt) toute responsabilite au titre de ce message dans l'hypotheseou il aurait ete modifie, deforme ou falsifie. N'imprimez ce message que si necessaire, pensez a l'environnement.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform