Ik maak in februari een afspraak voor mei ter herstel van de koppeling van mijn wagen. Een koppeling waarvan jullie zelf tijdens het onderhoud vaststelden dat ze stuk zou zijn. Als klant verwacht je dan dat na 3 maanden alle nodige onderdelen besteld, toegekomen én gecontroleerd zijn op volledigheid.
Telke malen krijg ik nu een ander verhaal te horen: eerst is er een onderdeel aan de bestelde koppeling niet aanwezig en moeten ze dit nabestellen, dan blijkt dat ze zelf iets hebben stuk gemaakt aan de versnellingsbak en dat deze bij een externe leverancier hersteld moet worden. Deze externe leverancier heeft dus nu ZONDER mijn toestemming de hele versnellingsbak van mijn wagen! Ik kan op geen enkele manier met deze leverancier communiceren en van Cardoen, als ik ze al kan bereiken, krijg ik te horen dat ze niet weten op welke termijn dit hersteld zal zijn. Ze kunnen naar eigen zeggen ook alleen maar via mail contact nemen met de leverancier en niet telefonisch.
Ik vind dit hoogst onprofessioneel en zeer klantonvriendelijk! Ik heb geen toestemming gegeven voor de handelingen die zij nu stellen en dit werd ook niet aan mij gevraagd. Ik zit ondertussen al een week zonder mijn wagen met geen vooruitzichten wanneer ik mijn auto terug zal hebben. Dat iets kan mislopen tot daaraantoe maar de onzekerheid en onwetendheid waar ik als klant nu door moet wegen mentaal zeer zwaar door. Ik wil gewoon een datum of termijn waarop ik mijn wagen terug heb, dit lijkt mij geen onmogelijke taak!