Terug

Onprofessionalisme bij herstelling - wagen nog steeds niet terug

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

E. L.

Naar: Cardoen

21/05/2025

Ik maak in februari een afspraak voor mei ter herstel van de koppeling van mijn wagen. Een koppeling waarvan jullie zelf tijdens het onderhoud vaststelden dat ze stuk zou zijn. Als klant verwacht je dan dat na 3 maanden alle nodige onderdelen besteld, toegekomen én gecontroleerd zijn op volledigheid. Telke malen krijg ik nu een ander verhaal te horen: eerst is er een onderdeel aan de bestelde koppeling niet aanwezig en moeten ze dit nabestellen, dan blijkt dat ze zelf iets hebben stuk gemaakt aan de versnellingsbak en dat deze bij een externe leverancier hersteld moet worden. Deze externe leverancier heeft dus nu ZONDER mijn toestemming de hele versnellingsbak van mijn wagen! Ik kan op geen enkele manier met deze leverancier communiceren en van Cardoen, als ik ze al kan bereiken, krijg ik te horen dat ze niet weten op welke termijn dit hersteld zal zijn. Ze kunnen naar eigen zeggen ook alleen maar via mail contact nemen met de leverancier en niet telefonisch. Ik vind dit hoogst onprofessioneel en zeer klantonvriendelijk! Ik heb geen toestemming gegeven voor de handelingen die zij nu stellen en dit werd ook niet aan mij gevraagd. Ik zit ondertussen al een week zonder mijn wagen met geen vooruitzichten wanneer ik mijn auto terug zal hebben. Dat iets kan mislopen tot daaraantoe maar de onzekerheid en onwetendheid waar ik als klant nu door moet wegen mentaal zeer zwaar door. Ik wil gewoon een datum of termijn waarop ik mijn wagen terug heb, dit lijkt mij geen onmogelijke taak!

Berichten (2)

Cardoen

Naar: E. L.

22/05/2025

Beste, Dank u voor uw mail. Ik heb vandaag contact opgenomen met Cardoen Geel en zij zullen de klant bellen om alvast kosteloos een vervangwagen aan te bieden. De versnellingsbak is eruit gehaald om te herstellen. Bij de demontage van de koppeling is er een bout van de versnellingsbak beschadigd. Om deze te vervangen hebben we de versnellingsbak gedemonteerd en extern weggedaan voor herstelling. De kost om de bout te herstellen is ten laste van Cardoen. Van zodra dit afgerond is kunnen we de wagen verder afwerken en spoedig aan mevrouw teuggeven. Mvg, Mattias Devlieger National Aftersales Manager 03/870.75.00 Boomsesteenweg 950-958 2610 Antwerpen www.cardoen.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 21 mei 2025 12:16 Aan: Marketing marketing@cardoen.be Onderwerp: Onprofessionalisme bij herstelling - wagen nog steeds niet terug ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Cardoen

Naar: E. L.

13/06/2025

Beste, Verwijzend naar mijn antwoord van 22/05 en tevens in bijlage. Mevr heeft nog steeds kosteloos een vervangwagen van ons. De versnellingsbak is terug (bout hersteld op ons kosten zoals gemeld 22/05). De wagen wordt asap afgewerkt zodat mevrouw deze weer kan komen ophalen. Mvg, Mattias Devlieger National Aftersales Manager 03/870.75.00 Boomsesteenweg 950-958 2610 Antwerpen www.cardoen.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 12 juni 2025 17:25 Aan: Marketing marketing@cardoen.be Onderwerp: Verandering van status van je klacht ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform