Terug

Onophoudelijke Problemen met de werking van de NO FROSTdiepvrieskast

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Whirlpool

27/06/2020

Beste , ik bestelde bij Vandenborre op 09.03.2017 een kastdiepvriezer WHIRLPOOL UW 6 F2Y WBIF , een NO FROST diepvriezer. Geen probleem, tot na iets meer dan een jaar : motor ratelt, binnentemperatuur in de kast nauwelijks onder nul, terwijl de melder - 18° aangeeft. Alles ontdooid !! Inhoud voor de vuilbak.Whirlpool gebeld, technieker kan binnen 14 dagen komen. Vandenborre gebeld, sturen direct een technieker. Kast intussen volledig ontdooid, technieker bekijkt dit en zegt dat dit type kast iets schuin dient te staan om beter te werken (sic) Alles blijkt ok...motor ronkt niet meer. Amper een jaar later, na vervallen van de waarborg, identiek het zelfde. Inhoud weggegooid, kast nog maar eens ontdooid (NO FROST) en opnieuw. Wij zijn nu 3 jaar verder , om de drie maanden zelfde probleem. Wij leggen een thermometer in de kast, en wanneer de temperatuur onder de 8 graden gaat : hop, leegmaken, ontdooien. Motor ratelt bijna continu..Dit is een prullenkast die haar naam niet waardig is. De temperatuuraanduiding blijft steeds op - 18 ° staan . Het komt zo ver, dat wij nog nauwelijks iets in de kast leggen, want als er te veel in zit zijn wij de inhoud kwijt.. Wat kan hieraan gedaan worden ??


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform