Terug

Onnoemelijk hoge aantekening bij Telenet Voor de 4 x op rij en altijd op een zelfde nummer

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

N. W.

Naar: Telenet

07/10/2025

Beste , we hebben al voor de 4 de maal oprij een toren hoge aanrekening bij Telenet Altijd op een zelfde nummer Telenet zou een dossier starten vorige maand nooit niks gehoord ervan Dit insliep een kost die wij gedaan hebben Sluiten alles af zonder bezig verwittigen of betalingsuitnodigibg Mogenlijk gehackt

Berichten (1)

Telenet

Naar: N. W.

08/10/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-41829303 Beste Meneer, Mevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform