Terug

Onnodige rompslomp

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: Scarlet

21/02/2024

Vorig jaar veranderde ik van abonnement van Proximus naar Scarlet, een technieker van Proximus installeerde alles en liet het oude matetriaal in een doos achter als afval . Drie maanden later kreeg ik een herinnering dat ik het oude materiaal moest opsturen. Herhaalde verzoeken om een retourticket werden niet gehonoreerd,via de telefoon werd mij beloofd dat ik het de volgende dag zou hebben maar inplaats daarvan ontving een wijziging van abonnementsbewijs. Daarna kreeg ikberichten dat opsturen vrijblijvend was maar beter voor het milieu en daarbij zat wel een retourticket. De doos met het bewuste materiaal was gereed om te verzenden toen ik een griepje kreeg hetgeen ik aan Scarlet berichtte en vermeldde dat het zodra ik beter was het zou verzenden. Tot mijn verbazing ontving ik een factuur van 90 euro voor het materiaal dat ik niet verzonden had maar dat ik inmiddels 17 februari bij Bpost Vielsalm (heen en terug 40 km. )afgeleverd heb. Ik ben al ruim 20 jaar klant bij Proximus voorheen Belgacom al het materiaal op het modem na dat is als ik me niet vergis een 15 tal jaren geleden vernieuwd. Ik eis dat Scarlet de 90 euro terugbetaald dat is het minste wat ze kunnen doen na alle ellende en energie die ik er heb ingestoken en dat alles omdat een technieker van Proximus het oude materiaal bij me achterliet.

Berichten (6)

W. V.

Naar: Scarlet

01/03/2024

Rectificatie:Het terug te storten bedrag bedraagt 99 euro inplaats van 90

Scarlet

Naar: W. V.

06/03/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01974062-15 met als Scarlet referentie 610691148 in behandeling genomen.Het al dan niet terug sturen van materiaal van de vorige provider is niet de verantwoordelijkheid van Scarlet.onze technieker wordt niet verondersteld oud materiaal mee te nemen.indien de klant melding krijgt van de vorige operator (Proximus) dat er toestellen moeten worden terug gestuurd dan wordt er best met hun contact opgenomen.Ik heb deze case doorgenomen met een Proximus collega en er werd een credit nota opgesteld van 85 euro voor het verkeerdelijk aangerekend materiaal.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Frans D.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

W. V.

Naar: Scarlet

06/03/2024

Beste, Moet ik uit het bericht afleiden dat ik een bedrag van 85 euro teruggestort krijg ? Groet

Scarlet

Naar: W. V.

07/03/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01974062-15 met als Scarlet referentie 610691148 in behandeling genomen.Dit bedrag werd reeds gegeven op 27/11/2023. Voor de rest zie ik geen aanrekening van niet terug gebrachte apparatuur.indien u ons deze factuur kan bezorgen kunnen we dit nader onderzoeken.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Frans D.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel_________Frans DeglinneHigh Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 58Mobile: +32 (0)496 76 18 14 -frans.deglinne@scarlet.eu-www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles

W. V.

Naar: Scarlet

07/03/2024

Beste,Het bedrag van 85 euro waar u het over heeft was van een vorige klacht waarbij ten ontrechte 85 euro in rekening werd gebracht door een technieker die een probleem was komen oplossen. Het gaat om een bedrag van 99 euro dat jullie in rekening gebracht voor het niet retourneren van oud materiaal dat de installateur , die wel degelijk van Proximus was en niet van een andere provider, had achtergelaten en wat ik met veel moeite eindelijk uiteindelijk heb kunnen terugsturen naar jullie, dus het is niet meer dan billijk dat die 99 euro zo vlug mogelijk terruggestort worden. Het is gewoon schandalig dat ik hier zoveel energie aan moet verspillen door een fout van jullie. Groet

Scarlet

Naar: W. V.

07/03/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01974062-15 met als Scarlet referentie 610691148 in behandeling genomen.Omdat u de modem terug gestuurd heeft zullen we de 99 euro crediteren.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Frans D.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel_________Frans DeglinneHigh Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 58Mobile: +32 (0)496 76 18 14 -frans.deglinne@scarlet.eu-www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform