Luminus ,Een uur nadat ik jullie zelf telefonisch om uitleg heb gevraagd waarom wij regelmatig opgebeld worden door een automatische oproep i.v.m.een openstaande betaling en er mij verzekerd is dat alles ok is vermits wij al jaren een domiciliering hebben krijgen we een email met dezelfde inhoud ,nl dat we nog een openstaande rekening hebben met hetzelfde bedrag .LuminusLUMINUSHeute, 19:45SieLuminusBeste klant, Wij contacteren u, als geheugensteuntje, in verband met uw laatste factuur. De vervaldatum van deze factuur is ondertussen voorbij.U bent ze misschien uit het oog verloren? Het gaat over een bedrag van 136,00 €. Tenzij het gaat om eenvergissing van ons, hebben wij uw betaling nog niet ontvangen.Om eventuele kosten te vermijden, vragen wij u de betaling uit te voeren binnen de 2 dagen oprekeningnummer BE 76 3350 5545 9895 met als referentie 0164222111.Voor meer informatie kan u terecht op het telefoonnummer 02/422.71.70.Beschouw deze e-mail als onbestaande indien u de openstaande rekening inmiddels heeft betaald. Maak het uzelf gemakkelijk en kies voor domiciliëring.Luminus regelt uw domiciliëring voor u. Vul hier uw domiciliëringsformulier in. Luminus neemt contact op met uw bank en regelt de rest. Met vriendelijke groeten,Signature Jeroen DemeesterDirecteur Klantendienst