Terug

onnodig opbellen te betalen rekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Luminus

06/02/2017

We werden al verschillende keren met een automatische oproep eraan herinnerd dat we nog een rekening te betalen hebben terwijl ik een domiciliering lopende heb en deze maand ook al afgeboekt was. Op het ogenblik dat ik naar Luminus bel kan ik zo goed als niets verstaan daar het geluid zo minimaal is aan de andere kant dat het zelfs geen fluistertoon is.Blijkt er een fout bij hen te liggen zonder verdere uitleg.Wat mij ook opvalt is dat er bij het terugstorten van geld dat ik in 2016 teveel betaald heb staat EDF LUMINUS SA ,standaardformulering volgens de mevrouw.Ik ben vlaming en wil dat daar NV staat.Bedankt

Berichten (3)

Luminus

Naar: A. C.

06/02/2017

Beste mevrouw, meneer,Bedankt voor uw e-mail.We beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk. Indien we meer informatie nodig hebben, zullen we met u contact opnemen.Bezoek ook onze website www.luminus.be voor alle informatie over onze producten en diensten. Onek er uw persoonlijke klantenzone My Luminus waar u een overzicht van uw facturen vindt, en u uw gegevens, uw producten en uw energiebudget kan beheren.Met vriendelijke groeten,Luminus Klantendienst

A. C.

Naar: Luminus

06/02/2017

Luminus ,Een uur nadat ik jullie zelf telefonisch om uitleg heb gevraagd waarom wij regelmatig opgebeld worden door een automatische oproep i.v.m.een openstaande betaling en er mij verzekerd is dat alles ok is vermits wij al jaren een domiciliering hebben krijgen we een email met dezelfde inhoud ,nl dat we nog een openstaande rekening hebben met hetzelfde bedrag .LuminusLUMINUSHeute, 19:45SieLuminusBeste klant, Wij contacteren u, als geheugensteuntje, in verband met uw laatste factuur. De vervaldatum van deze factuur is ondertussen voorbij.U bent ze misschien uit het oog verloren? Het gaat over een bedrag van 136,00 €. Tenzij het gaat om eenvergissing van ons, hebben wij uw betaling nog niet ontvangen.Om eventuele kosten te vermijden, vragen wij u de betaling uit te voeren binnen de 2 dagen oprekeningnummer BE 76 3350 5545 9895 met als referentie 0164222111.Voor meer informatie kan u terecht op het telefoonnummer 02/422.71.70.Beschouw deze e-mail als onbestaande indien u de openstaande rekening inmiddels heeft betaald. Maak het uzelf gemakkelijk en kies voor domiciliëring.Luminus regelt uw domiciliëring voor u. Vul hier uw domiciliëringsformulier in. Luminus neemt contact op met uw bank en regelt de rest. Met vriendelijke groeten,Signature Jeroen DemeesterDirecteur Klantendienst

Luminus

Naar: A. C.

06/02/2017

Beste mevrouw, meneer,Bedankt voor uw e-mail.We beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk. Indien we meer informatie nodig hebben, zullen we met u contact opnemen.Bezoek ook onze website www.luminus.be voor alle informatie over onze producten en diensten. Onek er uw persoonlijke klantenzone My Luminus waar u een overzicht van uw facturen vindt, en u uw gegevens, uw producten en uw energiebudget kan beheren.Met vriendelijke groeten,Luminus Klantendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform