Geachte heer/mevrouw,
Hierbij reageren wij op de klacht die bij u is ingediend door de heer Dirk Pira betreffende de garantieafhandeling van zijn Dyson V15 stofzuiger (aangekocht op 21 maart 2024), waarvan de accu op 22 november defect is geraakt.
Wij erkennen dat het dossier van de heer Pira wegens een fout in ons systeem en de communicatie met de klantenservice niet correct is opgevolgd, wat geleid heeft tot aanzienlijke vertraging en frustratie. Wij bieden hiervoor onze excuses aan.
De heer Pira heeft gevraagd om een snelle omruiling van de defecte accu. Wij willen u hierbij informeren dat de losse onderdelen, zoals accu's, niet door Coolblue worden bevoorraad of geruild. De afhandeling van dit garantiedefect moet via de officiële serviceprocedure van de fabrikant, Dyson.
Wij hopen dat Dyson op zeer korte termijn contact opneemt met de heer Pira om dit probleem definitief en snel op te lossen.
Amicalement,
Wout de Coolblue
Employé du Backoffice
Tout pour un sourire
On November 25, 2025 at 12:01 :PM GMT+1 klachten@test-aankoop.be wrote: