Terug

Onnodig lang wachten op garantie herstelling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

D. P.

Naar: Cool blue

25/11/2025

Beste, ik kocht een Dyson V15 op 21 Maart 2024. op 22 november is de accu uitgevallen, en op 9 november 2025 is de eerste aanmelding gebeurd. Sindsdien heb ik wekelijks weer contact moeten opnemen en dan werd me gemeld dat ze niks konden doen en dat Dyson contact zou opnemen. Dat is 1x gebeurd waarop ik het serienummer heb door gegeven aan Dyson. Vandaag heb ik weer contact genomen met Coolblue en nu werd er gezegd dat er een foutje was in hun systeem en dat er opnieuw een aanmelding is ingegeven. Op mijn vraag of ik nu weer de hele mallemolen moest doorlopen werd me gemeld dat er begrip was maar helaas dat het zo zou verlopen. Kunnen jullie eens vragen of de accu niet gewoon kan omgeruild, ik woon op 5 lm van een coolblue winkel, dus dat is volgens mij vlot op te lossen. Met beleefde groeten Dirk Pira

Berichten (1)

Cool blue

Naar: D. P.

26/11/2025

Geachte heer/mevrouw, Hierbij reageren wij op de klacht die bij u is ingediend door de heer Dirk Pira betreffende de garantieafhandeling van zijn Dyson V15 stofzuiger (aangekocht op 21 maart 2024), waarvan de accu op 22 november defect is geraakt. Wij erkennen dat het dossier van de heer Pira wegens een fout in ons systeem en de communicatie met de klantenservice niet correct is opgevolgd, wat geleid heeft tot aanzienlijke vertraging en frustratie. Wij bieden hiervoor onze excuses aan. De heer Pira heeft gevraagd om een snelle omruiling van de defecte accu. Wij willen u hierbij informeren dat de losse onderdelen, zoals accu's, niet door Coolblue worden bevoorraad of geruild. De afhandeling van dit garantiedefect moet via de officiële serviceprocedure van de fabrikant, Dyson. Wij hopen dat Dyson op zeer korte termijn contact opneemt met de heer Pira om dit probleem definitief en snel op te lossen. Amicalement, Wout de Coolblue Employé du Backoffice Tout pour un sourire On November 25, 2025 at 12:01 :PM GMT+1 klachten@test-aankoop.be wrote:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform