Terug

Onmogelijkheid tot inchecken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: eDreams

01/01/2024

Beste, ik boekte een pakket reis Berlijn (vlucht + hotel) via Edreams. Bij het inchecken via Edreams 24 uur voor het vertrek, kregen we te horen dat we onze check in tickets binnen de 8 uur gingen ontvangen. De volgende ochtend kregen we het bericht dat Edreams ons NIET had kunnen inchecken en dat we het zelf moesten doen via de Ryanair site . Bij de site van Ryanair stond dat we geboekt hadden via een firma die niet bevoegd was om Ryanair tickets te verkopen en dat we de check in op de luchthaven moesten doen. Volgens de richtlijnen van Ryanair zou ons dit 55€ per persoon kosten. Wat ook het geval was. In totaal heeft het pakket ons 110€ extra gekost, waardoor het voordeel van het pakket volledig verdwenen was en we evengoed bij een ander reisagentschap hadden kunnen boeken. Wij vragen dan ook om ons de extra 110€ te vergoeden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform