- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 12 jun. 2023 08:59 CESTBeste,We hebben uw klacht goed ontvangen.Bij deze kan ik u bevestigen dat alles is doorgegeven naar de achterliggende dienst voor de annulatie van uw contracten.Zij gaan zo snel mogelijk het nodige doen.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[42JLL6-45P7J]