Terug

Onmogelijkheid om op te zeggen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Mega

10/06/2023

Ik heb mij door Testaankoop laten overtuigen om een nieuw contract aan te vragen op 24 mei. De dag erna merkte ik dat ik bij mijn huidige leverancier toch echt voordeliger uitkom en heb ik gemaild naar Mega om het contract op te zeggen. Er kwam geen reactie en ik besloot op 5 juni nog maar eens te bellen. De medewerker verzekerde me op het einde van het gesprek dat het in orde was. Ik kreeg daarop een aantal mails waaruit de annulatie van het contract duidelijk was.Groot was mijn verbazing toen ik vanochtend 10 juni een nieuwe contractbevestiging in mijn mailbox vond. Ik was ooit klant bij Mega en ging er toen weg vanwege de zeer gebrekkige communicatie. Na drie jaar blijkbaar nog geen stappen gezet.

Berichten (3)

Mega

Naar: L. D.

12/06/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 12 jun. 2023 08:59 CESTBeste,We hebben uw klacht goed ontvangen.Bij deze kan ik u bevestigen dat alles is doorgegeven naar de achterliggende dienst voor de annulatie van uw contracten.Zij gaan zo snel mogelijk het nodige doen.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[42JLL6-45P7J]

L. D.

Naar: Mega

08/07/2023

Blij dat het is opgelost, maar wel jammer dat er blijkbaar zelfs geen halve excuses af kunnen.Ik vind het overigens niet fijn om grofweg met ‘je’ aangesproken te worden, zeker niet door een bedrijf waar ik net een klacht naar heb moeten sturen.Met vriendelijke groetenL.Doomen

Mega

Naar: L. D.

10/07/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Experts_Leuven, 10 jul 2023 14:47 CESTBeste mevrouw Doomen,We sturen u deze e-mail naar aanleiding van uw klacht via Testaankoop.We zijn blij te mogen vernemen dat u probleem intussen reeds opgelost werd en dat uw contracten tijdig bij ons geannuleerd werden en dus niet van start zijn gegaan.Indien u hieromtrent verwarrende communicatie van ons ontving willen we ons hiervoor alvast verontschuldigen.Intussen blijven we beschikbaar voor al uw vragen.Bovendien kan u de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen u nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,NickyKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[421ZXR-3X79L]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform