Terug

Onmogelijkheid een negatieve review achter te laten op website

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Belvilla

02/12/2023

Ik heb een dispuut met vakantiehuisverhuurbedrijf Belvilla. Na herhaaldelijk over en weer mailen stuurt men mij telkens opnieuw met een kluitje in het riet, en vraagt steeds opnieuw naar mijn boekingsnummer om 'mijn klacht te kunnen behandelen'. We mailen in een cirkeltje en komen geen stap vooruit, maar dat is precies de bedoeling. Toen het mij duidelijk werd dat ik niet aux serieux genomen werd wilde ik een negatieve review op hun site achterlaten. Ze gaan er zelf prat op enkel positieve reviews te ontvangen... En wat blijkt? Ik kan niet meer inloggen met mijn boekingsnummer. Zo is het natuurlijk makkelijk, maar wel bedrieglijk, om hoge waarderingscijfers te oogsten. Ik wil iedereen hierbij waarschuwen voor de bedrieglijke en leugenachtige praktijken van Belvilla. Ik liet bij Test Aankoop over mijn eerder vermeld dispuut ook al een klacht achter. Wees gewaarschuwd...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform