Terug

Onmogelijke meterstand

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. T.

Naar: FLUVIUS

29/04/2023

Beste jullie hebben een nieuwe electriciteits meter geplaatst en de meterstand doorgegeven aan Luminus . Dit is een onmogelijke cijfer het is 10000 kw meer dan de vorige jaren we wonen maar met twee en hebben door de energie crisis veel besparingen doorgevoerd . Ik heb al twee maal schriftelijk en 6 maal getelefonisch contact opgenomen en gingen mij iedere keer terug bellen maar dat is nooit gebeurd . Kreeg enkel via mail dat dit klopt .(wat onmogelijk is)maar ik krijg nergens een uitleg hoe het enigszins mogelijk is dat twee mensen die zuinig zijn een verbruik van 10000 kw meer hebben in een jaar .Mvg

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: C. T.

02/05/2023

BesteHiervoor werd op 21/04 een klachtendossier opgestart bij de Klachtencommissie van Fluvius, met referentie 2000023029.Dit dossier is nog in behandeling.Van zodra er meer informatie is, zal u hieromtrent een antwoord toegestuurd krijgen.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform