Terug

Onmogelijke leveringen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. J.

Naar: DPD Belgium

24/11/2023

Beste,Ik koop de voeding voor mijn huisdier steeds online.Elke keer dat dit geleverd moet worden zijn er problemen.Oftewel leveren ze ergens bij buren verder in de straat, zonder mij een nota in de brievenbus achter te laten. Meermaals is het ook voorgekomen dat ik dan telefonisch contact probeer op te nemen en als ik geluk heb men mij antwoord na een half uur on-hold ... dit kost mij dan 0,30 cent per minuut (0,30 cent X 30 minuten). Als ik dan een medewerker van DPD aan de lijn krijg weten ze mij te vertellen dat IK het pakje heb ontvangen. Dat ze het aan mij hebben overhandigd. (???) Vervolgens duikt het pakje bij de buren op. Nu vandaag heb ik weer problemen met eenzelfde bestelling. Ik was niet thuis en nu deponeren ze het pakje in een depot van DSPD 40 km verder. Ik heb geen vervoer en ik moet dit met de bus gaan halen. Daarbij komt nog dat die bus niet tot aan dat depot rijdt maar dat ik dan nog eens een half uur te voet (enkel) kan lopen om dat pakje in het industrieterrein te gaan halen. Dit is niet de eerste keer dat het gebeurd. Het gebeurt constant. Ik heb al meermaals de klantendienst van DPD hierover aangesproken, en ik weet niet wie voor dit verschrikkelijke ongemak verantwoordelijk is maar ik heb de indruk dat de koerier, die er waarschijnlijk op terecht is gewezen er nu een sport van maakt die leveringen voor mij een hel te maken. Ik weet het niet...Hoe is dit mogelijk?Ik verlies hier ontzetten veel tijd en geld mee om achter mijn pakjes aan te hollen. Moest mijn dierenvoeding elders beschikbaar zijn zou ik het meteen elders gaan kopen aangezien het niet op een ordentelijke manier tot bij mij geraakt met de koeriersdienst DPD. Ik verwacht oprechte excuses en de garantie dat mijn leveringen in het vervolg vlekkeloos en professioneel verlopen.M.v.g,Christel Jacobs

Berichten (2)

C. J.

Naar: DPD Belgium

11/12/2023

Beste,Ik verstuurde onlangs een klacht,ik heb nog steeds geen antwoord gekregen.MvgChristel jacobs

DPD Belgium

Naar: C. J.

27/12/2023

Beste Testaankoop,Hartelijk dank voor uw bericht aan de klantenservice van DPD. Allereerst bieden we onze excuses aan voor de late terugkoppeling.Uw bericht geeft aan dat Christel Jacobs herhaaldelijk problemen ondervindt met zendingen van voer voor haar huisdier. Ze meldt dat de pakketten vaak bij de buren worden afgeleverd zonder een kennisgeving door de brievenbus, en dat ze lange tijd in de wachtrij moet staan om telefonisch contact met ons op te nemen.Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden aan Christel en via u laten weten dat we alles in het werk zullen stellen om deze problemen bij toekomstige leveringen te voorkomen.Mocht u verdere vragen hebben of aanvullende informatie willen delen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Namens DPD dank ik u voor uw begrip en wens u een fijne dag.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NabilDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform