Beste,Wij zijn een gezin van 2 personen die er absoluut zeker van zijn dat een volledig bedrag van € 13000 niet aan ons besteed is ! Dit gaat om de jaarafrekening en enkel in de maanden november, december, januari en februari, zouden wij een verbruik gehad hebben 's nachts van 1770kwh. Wij zetten geen elektrische verwarming of niets aan ! Dit is een verbruik van een restaurant. Zij willen dat ik dit betaal ook al kunnen zij niets testen of alles correct is. Fluvius is testen komen doen en zij melden dat we een normaal verbruik hebben en nergens geen verlies zouden hebben. Toch is dit helaas een dag opname (test) die zij uitvoeren, het gebeurde ervoor dat snachts onze teller stijgde.Luminus verbrook onze samenwerking en leveren geen energie meer aan ons, en bezorgde me een afrekening van ongeveer 3600€ (stopzetting)+ 6500€ (jaarafrekening).Ze hebben de factuur naar een incassobureau gestuurd. Zij zouden met u diensten contact opnemen , hadden ze me vermeld. Maar 1 maand na deze info van eos, nam ik met hen terug contact op en zeiden dat deze info foutief is doorgegeven naar mij toe. Daarom DRINGEND jullie hulp nodig, om men gelijk , ergens te mogen aantonen!