30/12 komt een verkoper aan de deur voor Fiberklaar. Ik ga akkoord met enkel het kosteloos aanleggen van de fiberverbinding. Diezelfde dag krijg ik een bevestiging via mail van een preorder van een Flex Fiber S pakket waarover niets werd vermeld door de verkoper en dat ik niet heb besteld. Om deze preorder kosteloos te annuleren dien ik 0800 22 800 te bellen. Op 30/12 bel ik en kunnen ze mij via dit nummer niet helpen omdat dit te snel is na de bevestiging van de preorder (maar de mail kan al wel verstuurd worden?).Op 07/01 wordt na een doorschakeling en een wachttijd de verbinding verbroken en bij de tweede oproep kunnen ze mij weer niet helpen want er wordt niets teruggevonden in het systeem, noch op mijn naam, adres of referentienummer. Een bevestiging hiervan via mail wordt echter geweigerd.Met andere woorden, ik heb wel een bevestiging van een preorder maar kan dit via het aangegeven kanaal niet annuleren, noch kan er mij bevestigd worden dat deze niet bestaat of uitgevoerd zal worden.