Terug

Onmogelijke annulatie preorder

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. P.

Naar: Proximus

07/01/2023

30/12 komt een verkoper aan de deur voor Fiberklaar. Ik ga akkoord met enkel het kosteloos aanleggen van de fiberverbinding. Diezelfde dag krijg ik een bevestiging via mail van een preorder van een Flex Fiber S pakket waarover niets werd vermeld door de verkoper en dat ik niet heb besteld. Om deze preorder kosteloos te annuleren dien ik 0800 22 800 te bellen. Op 30/12 bel ik en kunnen ze mij via dit nummer niet helpen omdat dit te snel is na de bevestiging van de preorder (maar de mail kan al wel verstuurd worden?).Op 07/01 wordt na een doorschakeling en een wachttijd de verbinding verbroken en bij de tweede oproep kunnen ze mij weer niet helpen want er wordt niets teruggevonden in het systeem, noch op mijn naam, adres of referentienummer. Een bevestiging hiervan via mail wordt echter geweigerd.Met andere woorden, ik heb wel een bevestiging van een preorder maar kan dit via het aangegeven kanaal niet annuleren, noch kan er mij bevestigd worden dat deze niet bestaat of uitgevoerd zal worden.

Berichten (8)

Proximus

Naar: D. P.

16/01/2023

Beste,Wij kunnen onder deze gegevens geen order terugvinden. Kan u ons de oorspronkelijke bevestigingsmail bezorgen?Alvast bedankt,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-01-07-11.17.57.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192994230747]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192994230747]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

D. P.

Naar: Proximus

17/01/2023

En naar waar stuur ik de mail? Zoals je in de bijlage kan zien, geef je namelijk geen mailadres? Ik heb alvast een afbeelding van de mail er bijgevoegd, maar ik stuur deze graag door als ik weet naar welk adres.

Proximus

Naar: D. P.

30/01/2023

BesteU kan alle info mailen naar cuo.elke.vanderstappen@proximus.comMvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-01-17-18.28.21.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192994641096]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192994641096]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: D. P.

17/02/2023

Beste,op 30/01/2023 had ik een mail gestuurd met de vraag de gevraagde info door te sturen naar mijn persoonlijke mailbox.Vandaag zijn we 17/02/2023 en heb ik nog steeds de gevraagde info niet verkregen.Ik ga ervan uit dat het probleem dat de annulatie ondertussen in orde is en sluit het dossier zonder verder gevolg.MvgElkeContacteer ons op:/===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-01-17-18.28.21.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192995220942]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192995220942]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

D. P.

Naar: Proximus

17/02/2023

Beste, reeds 31/01/2023 heb ik dit dan ook gedaan naar het bovenstaande adres waarvan bewijs in bijlage. Uw antwoord verbaast mij dus ten zeerste!Ik zal deze nogmaals versturen, maar ik kan van mijn kant niets meer doen. Het probleem is zeker nog niet opgelost en ik heb nog geen enkele bevestiging van annulatie gehad.

Proximus

Naar: D. P.

20/02/2023

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Indien u mij een contactnummer bezorgt waarop u tijdens de kantooruren (08:00 uut tot 16:30 uur) bereikbaar bent, neem ik zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-02-17-16.49.50.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192995267982]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192995267982]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

D. P.

Naar: Proximus

22/02/2023

Beste,kan u mij dan ook een email-adres geven waar ik deze gegevens kan naar sturen? Het is niet de bedoeling om persoonlijke gegevens publiek te delen.In elk geval stuur ik deze ook al naar het eerder vernoemde adres.

Proximus

Naar: D. P.

28/02/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via voicemail op 28/2.De annulatie van het fiber pack is in orde, de vooraanleg (voorzien van de kabel vanaf de straat tot aan het aansluitpunt) wordt gewoon uitgevoerd zonder extra kosten of abonnementsgelden. Dit zorgt ervoor dat er in de toekomst geen extra graafwerken moeten gebeuren indien klant toch zou aanlsuiten bij Proximus.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-02-22-13.49.06.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192995503280]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192995503280]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform