Terug

Onmogelijk te mailen en mails te ontvangen, gegevens inbox verdwenen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Telenet

29/01/2024

Vanaf 10/01/2024 kan ik niet meer mailen, mail ontvangen en ben ik bovendien al mijn mails van mijn Inbox kwijt. Ook kan ik niet inloggen bij Telenet om mijn Telenet inbox te checken.Ik belde reeds meermaals met de technische diensten die een dossier hebben geopend. Het is zeer vervelend. Mailers naar mijn adres weten niet dat de mails niet toekomen. Facturen en andere belangrijke mails bereiken me niet. Ook wordt door Telenet geen enkele voorlopige oplossing voorgesteld.

Berichten (2)

Telenet

Naar: I. D.

29/01/2024

Geachte mevrouw, meneer,Wij bevestigen graag de ontvangst uw klacht.Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Met vriendelijke groeten,AnnTelenet KlantendienstConfidential - Limited ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

I. D.

Naar: Telenet

30/01/2024

Beste, ik ontving gisteren een nieuw wachtwoord om in telenet webmail te geraken. Het lukt niet.Vervolgens belde ik voor de zoveelste keer uw technische dienst die ook niet in mijn webmail geraakte. Uw arrogante opmerking dat foutief verwijderde mails niet kunnen gecupereerd worden was helemaal niet ter zake. ik verwijderde geen mails. Ik geraakte niet eens in mijn mailbox!!!De mails van mijn inbox waren verdwenen zonder dat ik er controle over had. Al 3 weken kan ik niet mailen en kan ik geen mails ontvangen. Ik hoorde niets van jullie tot ik via Test-aankoop klacht indiende. Vervolgens krijg ik zo'n sms met een wachtwoord waar ik niets mee ben. Het is hemeltergend. Ik ga verdere stappen ondernemen. Isabella D'hondt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform