Terug

onmogelijk Prime membership te annuleren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. H.

Naar: eDreams

12/12/2023

Beste,Bij het reserveren van een vlucht via de website edreams.com had ik zonder te beseffen een proefperiode aangegaan voor de VIP-service Prime van EDreams.Na een maand is deze proefperiode verlopen en nu werd er dus een bedrag van 59.99 GBP van mijn kredietkaart gehaald om de 1-year lidmaatschap van deze service.OK, mijn eigen schuld dat ik niet goed heb opgelet. Wanneer ik echter mijn lidmaatschap wil opzeggen/annuleren, vind ik nergens een manier om dit te doen? Ik vind nergens een e-mailadres o.i.d. om hen te contacteren, hoewel dit beschreven staat in de T&C dat ik hen zo op de hoogte moet brengen dat ik wil stoppen met hun service?Indien jullie meer info nodig hebben, hoor ik het graag.Bedankt bij voorbaat,Simon Hollevoet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform