Terug

Onmogelijk om te betalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. W.

Naar: SODEXO

27/05/2022

BesteIk wil hierbij mijn ongenoegen uiten over het feit dat het zo moeilijk is om de ecocheques en cadeaucheques te gebruiken bij de handelaars.Zo laatstleden wilden we een aankoop doen van een €600 en dit kon niet doorgaan omwille van problemen met het Sodexo betaal systeem.Het gaat zelfs zo ver dat de handelaar (Supra Bazar Gullegem) bordjes ophangt dat het niet mogelijk is te betalen met jullie kaart. Ook bij andere handelaars zijn er aanslepende problemen.Zit jullie systeem technisch dan zo moeilijk in elkaar dat het maar zo bedrijfszeker is ?Doe daar toch iets aan zou ik zeggen.Met vriendelijke groetenEen onthoogelde klant

Berichten (1)

SODEXO

Naar: B. W.

27/05/2022

Beste Klant,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en wij danken u hiervoor.Onze commerciele dienst doet al het mogelijke om uw aanvraag zo snel mogelijk te behandelen.Indien uw aanvraag niet van commerciele aard is, verwijzen wij U graag door naar onze Klantendienst:client@sodexo.be02/547.54.45Op onze website vindt U ook de gegevens van onze verschillende diensten.Dit bericht is een automatische ontvangstbevestiging die niet zal doorgestuurd worden.Gelieve er niet op te antwoorden en uw vraag indien nodig naar het juiste departement te richten.De Commerciele dienst van Sodexo


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform