Terug

Onmogelijk om Pay&Go kaart online te registreren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. H.

Naar: Proximus

25/12/2022

Beste,een ganse tijd geleden schafte ik me een nieuwe Pay&Go kaart aan voor een tweede telefoontoestel. Gezien de geldigheidsdatum tot en met 31/12/2022 wou ik vorige week de kaart in gebruik nemen en ze registreren op mijn naam. Maar reeds na het invoeren van het gsm en simkaartnummer kreeg ik de melding 'We kunnen jouw telefoonnummer/simkaartnummer niet valideren, probeer het opnieuw of neem contact op met support.'. Ik heb dan via de chat contact opgenomen maar na 4 keer te zijn doorverbonden (bot ->supportmedewerker -> tweede supportmederwerker -> iemand van technische dienst -> iemand van commerciële dienst) en anderhalf uur later, was er nog steeds geen oplossing en kan ik mijn Pay&Go kaart dus niet gebruiken. Waarom is het niet mogelijk om mijn Pay&Go kaart te registreren?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform