Terug

Onmogelijk om ongewenste account stop te zetten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Hello Fresh

24/01/2020

Hallo, wij gingen een proefbox aan (eenmalig) maar ook ons werd een abonnement aangesmeerd waar we helemaal geen nood aan hadden. Nu blijkt het onmogelijk om via de site in je eigen klantenzone de box stop te zetten. Ondertussen blijven de afschriften wel lopen van de mastercard. Graag dien ik klacht in tegen Hello Fresh wegens oneerbiedige verkoopspraktijken en volstrekte oplichting

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: C. V.

24/01/2020

Dit is een automatisch bericht.Omdat we jou op andere kanalen beter én sneller kunnen helpen, zijn weniet meer bereikbaar via e-mail. Jouw e-mail wordt niet gelezen.Voor veelgestelde vragen - bijvoorbeeld over jelidmaatschap,betalingenenbezorging- kun je terecht in onsHelpcenter.Wil je graag persoonlijk geholpen worden? Dat kan ook. Je kunt ons bereiken via WhatsApp, de telefoon, chat of social media viadezelink.Wij zijn er elke dag:Maandag t/m woensdag: 09:00 - 23:00Donderdag en vrijdag: 09:00 - 18:00Zaterdag: 08:00 - 21:00Zondag: 09:00 - 22:00Groeten,Het HelloFresh-teamHelloFresh Benelux-- HelloFresh BeneluxTel:03 808 5062ZuidparkSpaklerweg 50-521114 AE Amsterdamklantendienst@hellofresh.bewww.hellofresh.nlwww.hellofresh.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform