Terug

Onmogelijk om nog te betalen met payconiq

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: Keytrade Bank

13/05/2023

Keytrade heeft onlangs mijn gewone Maestro kaart vervangen door hun nieuwe Visa Debet kaart, nu kan ik via de Payconiq app geen betalingen meer doen tussen vrienden enkel commercieel betalingen, graag had ik dat ofwel Keytrade ofwel Payconiq dit rechtzet en ik ben niet de enige binnen mijn familie, mijn man en dochter hebben dit probleem ookMvgNadia

Berichten (1)

Keytrade Bank

Naar: N. D.

30/05/2023

Geachte,Onze diensten hebben de klant extra-informatie doorgegeven.Met vriendelijke groetenDavid Sache Quality OfficerKeytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.com-----Message d'origine----- Disclaimer: This e-mail and any attachments thereto may contain confidential information which is intended for the sole use of the natural person(s) to whom the information relates named above. Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communication or distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify dpo@keytradebank.com immediately and delete the material from any device. For more info please visit s:www.keytradebank.be/enrivacy-policy/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform