Terug

Onmogelijk om leveringsvoorwaarden aan te passen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: Post NL

09/09/2025

Via mail wordt me gevraagd om mijn leveringsvoorkeur aan te passen. Ik heb de PostNL app op mijn tablet staan en ben geregistreerd. Wanneer ik zoals gevraagd de voorkeur wil invoeren wordt me gevraagd om mijn identiteit te bewijzen door gebruik te maken van Itsme. Daar ik geen gebruik maak van dit systeem kan ik dus niet verder gaan. Ik ben niet akkoord dat PostNL me verplicht of toch wil verplichten om Itsme te gaan gebruiken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform