Geachte heer, mevrouwDeze zomer al probeerde ik telefonisch mijn krantenabonnement op te zeggen. Drie keer gebeld en telkens minstens een half uur aan de wachtlijn gebleven maar niemand aan de telefoon gekregen. Ik heb daar zelfs screenshots van genomen.Als we verplicht zijn om telefonisch ons abonnement op te zeggen, moet het ook mogelijk zijn om iemand aan de lijn te krijgen. Als lid van Test-Aankoop lees ik in de klachtenrubriek dat verschillende andere gezinnen met dezelfde klacht zitten.Op jullie krantenwebsite lees ik: 'Omwille van enkele issues, is het bij onze klantenservice drukker dan u van ons gewend bent. Om te voorkomen dat u meermaals contact opneemt zonder gehoor, vragen we u nog even geduld te hebben. Met enige vertraging komen wij terug op uw vraag. Dank u voor uw geduld en medewerking. We kijken ernaar uit om u snel weer van dienst te zijn.'Deze 'issues' zijn een interne aangelegenheid en kunnen niet afgewend worden op de klant.