Terug

onmogelijk om krantenabonnement op te zeggen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: De Morgen

28/12/2023

Geachte heer, mevrouwDeze zomer al probeerde ik telefonisch mijn krantenabonnement op te zeggen. Drie keer gebeld en telkens minstens een half uur aan de wachtlijn gebleven maar niemand aan de telefoon gekregen. Ik heb daar zelfs screenshots van genomen.Als we verplicht zijn om telefonisch ons abonnement op te zeggen, moet het ook mogelijk zijn om iemand aan de lijn te krijgen. Als lid van Test-Aankoop lees ik in de klachtenrubriek dat verschillende andere gezinnen met dezelfde klacht zitten.Op jullie krantenwebsite lees ik: 'Omwille van enkele issues, is het bij onze klantenservice drukker dan u van ons gewend bent. Om te voorkomen dat u meermaals contact opneemt zonder gehoor, vragen we u nog even geduld te hebben. Met enige vertraging komen wij terug op uw vraag. Dank u voor uw geduld en medewerking. We kijken ernaar uit om u snel weer van dienst te zijn.'Deze 'issues' zijn een interne aangelegenheid en kunnen niet afgewend worden op de klant.

Berichten (1)

De Morgen

Naar: K. D.

28/12/2023

Beste lezer,Dank voor uw mail. Check even of uw vraag gaat over een van devolgende onderwerpen en stuur indien nodig uw mail naar het juisteemailadres. Zo bent u het snelste geholpen.Hebt u een vraag over een abonnement? Contacteer onzeabonnementendienst via abonnementen@demorgen.be.Wenst u een opiniestuk in te sturen voor publicatie in de krant of oponze website? Mail naar opinie@demorgen.be.Wilt u onze meldingen niet meer ontvangen? Zo zet u ze uit:s:www.demorgen.be/nieuws/geen-meldingen-van-de-morgen-meer-ontvangen-zo-zet-u-ze-uit~b3d4bbe6/Problemen met uw De Morgen account? Mail uw vraag naar webcare@persgroep.be.Hebt u iets besteld via de webshop of hebt u een vraag over een vanonze acties? Mail naar marketing@demorgen.be.Wil u zich uitschrijven voor een van onze nieuwsbrieven? Klik ops:myaccount.demorgen.beemail en log u in.Wenst u uw recht tot inzage, rectificatie of gegevenswissing uit teoefenen, ga dan naar s:consumentenrecht.persgroep.net/be.Zou u een van onze artikels willen overnemen in een andere publicatie?Vraag meer info bij Info@license2publish.be.Met vriendelijke groeten,De redactie van De Morgen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform