Beste,Onze vlucht van BXL Charleroi naar Porto van 23 april 2022 (boekingsreferentie K7D45C en TEHJHN - 2 reservaties) werd een dag voor vertrek officieel geannuleerd. Volgens de richtlijnen hebben wij, naast de terugbetaling van de tickets (wat reeds gebeurd is) recht op een compensatie voor het ferme ongemak, in te vullen via het EU261 formulier die bij Ryanair na lang zoeken hier terug te vinden is: https://onlineform.ryanair.com/nl/nl/eu-261 Het formulier invullen lukt tot stap drie, waar er gevraagd wordt 'Selecteer een vlucht waarvoor je een claim wilt indienen. Als je een claim wilt indienen voor beide vluchten, dien dan een aparte claim in met betrekking tot je tweede vlucht.'Het probleem bij deze stap is dat er niets te selecteren valt. Wel herkent het systeem de vlucht en de passagiers correct, maar omdat ik geen vlucht kan selecteren kan ik niet naar de volgende stap. Dit geldt voor beide boekingen K7D45C en TEHJHN, meerdere computers en meerdere browsers werden uitgeprobeerd - steeds hetzelfde probleem. Na het raadplegen van Ryanair's fantastische customer support werden we geadviseerd om een contact form in te vullen over het probleem. Dit werd verzorgd op 27 april. Tot op heden hebben we geen deftig antwoord ontvangen (behalve 1 generiek antwoord waardoor ze dit intern waarschijnlijk als 'solved' kunnen labelen). Onze referenties zijn hierbij respectievelijk 19556905 en 19635770 . Kunt u ons hierbij alstublieft helpen? Alvast hartelijk bedankt!