Beste, ik schets even de situatie:Ik had vorig jaar een cadeaubon voor een overnachting in Parijs. Met deze cadeaubon zou het mogelijk zijn om het first hotel in Parijs te reserveren. Bleek echter niet mogelijk omdat het hotel geen reservatie mogelijkheden meer open zet voor Bongo. Ik heb toen met bongo contact opgenomen om dit aan te kaarten. Bongo kon mij niet helpen, ze kregen geen reactie van het hotel. Omdat het hotel dus blijkbaar niet meer meedoet met Bongo en dit hotel de enige keuzemogelijkheid was, zag ik mij dus genoodzaakt om mijn bon om te ruilen voor een andere bon. Er zijn geen bons met dezelfde waarde en de bon opsplitsen in 2 kleinere bons gaat ook niet. Ik kan dus niet anders dan een duurdere bon kiezen.Ik wil met mijn dochter graag naar Londen voor haar 16e verjaardag (22 dec 2024). Ik ruil mijn bon dus om naar een '3 daagse met ontbijt in de kerstmarktstad Londen' (+50 euro). Ik doe dit nu al begin januari, ik kan dus ruim op tijd reserveren voor de periode 21, 22, 23 december 2024. Blijkt nu dat geen enkele van de 2 hotels die in deze bon beschikbaar zijn reservaties open zet tijdens de kerstperiode. (nochtans wordt in de bon geadverteerd als kerstmarktstad).Hoe is het mogelijk dat de hotels die bongo aanbiedt zo moeilijk te boeken zijn? Het is ook niet mogelijk om op voorhand (voor ik een omruiling doe) te checken of een hotel beschikbaar is op de data die ik wil. Had ik op voorhand kunnen zien dat er geen reservatiemogelijkheden waren dan had ik mijn bon niet omgeruild.Ik voel mij eerlijk gezegd bedrogen (voor de 2de maal). Ik heb nu 50 euro bijbetaald voor een bon waar ik opnieuw niks mee ben!Ik vraag aan Bongo:1/ om het probleem met het hotel (H10 Londen Waterloo) op te lossen (reservatie 21, 22, 23 december of 22, 23, 24 december). 2/ indien niet mogelijk om mijn bongo bon te vergoeden.Ik heb hen via de klantendienst gecontacteerd maar na 7 dagen nog geen antwoord gekregen.Met vriendelijke groeten, Wendy