Terug

Onmogelijk om abonnement stop te zetten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

26/05/2024

Beste, Sinds enkele jaren heb ik een digitaal abonnement bij HLN.Ik vind de inhoud de abonnementsprijs niet waard, en wil al gedurende enkele weken het abonnement stopzetten.Dit kan echter enkel telefonisch, waarbij je urenlang op wacht wordt gezet. Dit lijkt doelbewust moeilijk gemaakt om te ontmoedigen (het contrast met inschrijven, dat op 1-2-3 gebeurd is enorm).Graag uw tussenkomst, mvg

Berichten (1)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: A. B.

11/06/2024

Beste,Betreft abonnement:A1002014562Zoals in onze voorwaarden vermeld staat, dient een abonnement steeds telefonisch stopgezet te worden.Ik heb uitzonderlijk het abonnement stopgezet voor je, hiervoor zal een bevestigingsmail toekomen.We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Kevin RyndersHe/Him/HisSenior Advisor Customer CareMedialaan 11800 Vilvoordekevin.rynders@persgroep.nepgmedia.beOp ma 3 jun 2024 om 16:00 schreef Customer Center Unknown customercenter@persgroep.net:Mail Testaankoop---------- Forwarded message ---------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform