Terug

Onmogelijk om abonnement stop te zetten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Annulering

Klacht

Y. B.

Naar: eDreams

05/09/2024

Ik boekte een vlucht, waarbij er zonder ik van af wist een Prime abonnement kreeg aangesmeerd. Er ging €74,99 (vorig jaar, waar ik vandaag ben achtergekomen) van mijn rekening zonder dat ik het zelfs doorhad, dan is er vandaag nog eens €89,99 van mijn rekening gegaan. Ik kan het abonnement zelfs niet online annuleren ik moet per se bellen. Ze hebben niet eens een Belgisch nummer, dus ik moest betalen aan mijn provider om een medewerker aan de lijn te krijgen. Desondanks dat de vrouw die ik aan de lijn had zeer vriendelijk was, verliep de communicatie zeer stroef. Haar Nederlands was niet zo goed, ik wou mijn abonnement annuleren maar ik kreeg een voucher met nog steeds het abonnement die actief staat. Ik heb inmiddels mijn bank gebeld en gemeld dat dit pure fraude is!! Het hoort toch niet zo moeilijk te zijn om een abonnement te annuleren en gewoon mijn geld terug te krijgen?? Ik wil mijn geld terug en wil niets meer te maken hebben met Edreams!!! Ik ben nu ruim €165,00 lichter, zonder dat ik zelfs gebruik heb gemaakt van hun kortingen of service (die op niks trekt!!!!). Ik wil mijn geld terug en ik wil GEEN VOUCHERS!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform