Terug

onmogelijk om abonnement op te zeggen De morgen Digitaal

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. L.

Naar: De Morgen

26/03/2024

Eind november stopte ik met betalen van het abonnement op de Morgen digitaal.1) Ik ontving geen enkele aanmaning . mijn emailadres moet wel gekend zijn bij DPG want dit werd netjes doorgegeven aan een incassobureau Intrum2) Midden januari kreeg ik een aanmaning van incassobureau Intrum die ik onmiddellijk betaalde . Het was evenwel niet mogelijk om mijn abonnement telefonisch op te zeggen daar mijn account geblokkeerd staat wegen wanbetaling . DE BETALING WERD 25 JANUARI UITGEVOERD Ik stuurde onmiddellijk het betalingsbewijs door.4) Ik had reeds 5 x contact met de klantendienst van De Morgen. Alle begrip voor de absurde situatie maar blijkbaar weet niemand wat ik kan doen om dit abonnement op te zeggen5) Midden maart krijg ik opnieuw een aanmaning van het incassobureau, ik weiger deze te betalen en stuurde een aangetekende brief naar DPG media, tot op heden geen reactie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform