Terug

Onmogelijk om abonnement op De Morgen stop te zetten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. P.

Naar: De Morgen

21/11/2023

Beste,Ik heb al meerdere maanden een abonnement op De Morgen (digitaal + papieren krant op zaterdag), maar heb de papieren krant nog nooit ontvangen. Ik heb de klantendienst hier al over gebeld en men ging het oplossen, nu 4 weken later is er nog niets veranderd. Ik heb ondertussen de domiciliering stopgezet. Opzeggen kan alleen via een telefoon naar de klantendienst maar daar krijg ik antwoord dat ik eerst moet betalen en ze het dan pas willen stopzetten. (De klantendienst heeft wachttijden van >45min).Ik ben niet van plan ze nog meer geld te geven voor iets wat ik niet krijg. Hoe kan ik het contract eenzijdig opzeggen?Vriendelijke groeten,Bram Peirs

Berichten (1)

De Morgen

Naar: B. P.

21/11/2023

Beste lezer,Dank voor uw mail. Check even of uw vraag gaat over een van devolgende onderwerpen en stuur indien nodig uw mail naar het juisteemailadres. Zo bent u het snelste geholpen.Hebt u een vraag over een abonnement? Contacteer onzeabonnementendienst via abonnementen@demorgen.be.Wenst u een opiniestuk in te sturen voor publicatie in de krant of oponze website? Mail naar opinie@demorgen.be.Wilt u onze meldingen niet meer ontvangen? Zo zet u ze uit:s:www.demorgen.be/nieuws/geen-meldingen-van-de-morgen-meer-ontvangen-zo-zet-u-ze-uit~b3d4bbe6/Problemen met uw De Morgen account? Mail uw vraag naar webcare@persgroep.be.Hebt u iets besteld via de webshop of hebt u een vraag over een vanonze acties? Mail naar marketing@demorgen.be.Wil u zich uitschrijven voor een van onze nieuwsbrieven? Klik ops:myaccount.demorgen.beemail en log u in.Wenst u uw recht tot inzage, rectificatie of gegevenswissing uit teoefenen, ga dan naar s:consumentenrecht.persgroep.net/be.Zou u een van onze artikels willen overnemen in een andere publicatie?Vraag meer info bij Info@license2publish.be.Met vriendelijke groeten,De redactie van De Morgen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform