Beste,Eind december 2022 ging ik bij Telenet akkoord met een upgrade van Whoppa naar One. Dit ging gepaard met een actie waarbij een toestel met een fikse korting kon aangekocht worden.Op 4 januari 2023 werd dit bevestigd, en ontving ik ook een mail met link om mijn ‘favoriete toestel’ te kopen.Ik kwam echter in het ‘nieuwe systeem’ van Telenet (dat duidelijk niet uitvoerig getest werd vooraleer online te gaan), waardoor ik mij niet correct kan registreren en aldus niet mijn favoriete toestel kan bestellen - dit is althans de uitleg die ik al verschillende keren opnieuw kreeg van de klantendienst (deze mensen leveren uitstekend werk!).Ik heb hiervoor al een 5-tal keren getelefoneerd met de klantendienst – er is een dossier geopend bij de ICT dienst, maar ik ontving nog steeds geen reactie. Ik heb een klacht ingediend bij de klachtendienst, maar heb tot op heden nog steeds geen reactie ontvangen.Hoewel dit probleem van het nieuwe systeem ondertussen genoegzaam bekend is bij Telenet heb ik tot op heden nog geen enkel schrijven mogen ontvangen waarin de oorzaak van het probleem uitgelegd wordt en waarin een oplossing voorgesteld wordt voor het niet kunnen bestellen van het favoriete toestel.Recent raadde een medewerkster bij de Telenet klantendienst mij aan om naar een Telenetshop te gaan en daar dergelijk toestel te kopen. Ik heb hiervoor getelefoneerd naar de Telenet winkel: ze hebben dit toestel niet meer in voorraad, ook niet meer in hun vestiging in naburige steden…We zijn vandaag 20 februari en ik heb tot op heden geen geschreven bewijs dat ik dit toestel nog zal kunnen aankopen aan de voorheen aangekondigde gunstige voorwaarden (dient te gebeuren binnen de 2 maand na de upgrade). Ik verzoek u bij deze om dit opnieuw te bekijken? Het lijkt mij niet meer dan normaal dat Telenet (i) zélf het initiatief neemt om de gedupeerden hierover aan te schrijven, (ii) hierbij heel duidelijk vermeldt dat Telenet de geldigheidsduur van deze actie uitbreidt tot 2 maand nadat het ‘nieuw systeem’ naar behoren werkt, en (iii) desgevallend gelijkaardige kortingen geeft voor een ander toestel dan vermeld toestel.Ik dank u voor het behandelen van mijn vraag.