Terug

onmogelijk kosteloos verlengen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Bongo

09/04/2020

Beste, Ik heb een klacht. Door corona kan ik onze 2 bongobonnen niet verzilveren. Uw medewerker kan de bon niet kosteloos verlengen, omdat onze Verwenmoment-bon is vervangen door een nieuwe met meer keuzemogelijkheden én duurder is geworden. Dit interesseert me niet : ik wil gewoon dat de service die gegarandeerd was door onze bon zonder meerprijs wordt uitgevoerd. (Wanneer ik met een gevelschilder afspreek om een jaar later de buitenkant van mijn huis te verven, moet hij na 9 maanden ook niet zeggen : er komt 1/5de van de prijs bij want ik kan nu ook de binnenhuisinrichting voor mijn rekening nemen: dat interesseert mij niet!)

Berichten (1)

Bongo

Naar: M. D.

09/04/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform