Terug

Onmogelijk in te checken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Brussels Airlines

13/07/2025

Beste, Ik verwijs naar de klacht 2408-SN-00565 die geplaatst werd op 02/08/2024. Hierop is geen afdoend antwoord gekomen. Er werd voor 2p geboekt heen en terug Brussel - Alicante. Echter bij het inchecken voor de terugreis kon ik niet inchecken, alhoewel ik wel degelijk geboekt had voor 2p. Ik heb hierdoor een andere vlucht moeten boeken, bij Vueling, om naar Brussel te kunnen vliegen op 31 juli 2024. Ik heb hiervoor bij Vueling 390 euro betaald. Op mijn mail hieromtrent dd. 13/08/2024 is geen reactie van u meer gekomen. Wij eisen een compensatie voor de extra, onnodige vlucht die ik heb moeten boeken. Mvg

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 23 juli 2025

Brussels Airlines

Naar: A. V.

18/08/2025

Beste, Ik heb uw bericht betreffende een online reservatie goed ontvangen. Volgens onze interne gegevens er werd enkel voor een persoon geboekt. Dit werd ook via email op 18 januari op 19h01 bevestigd. Op de bevestiging (zie bijlage) er staat enkel ok de details van het ticket voor Dhr Geuns en een bagage. Het bedrag van het ticket komt overeen met het totale betaalde bedrag van 463,59 EUR. We hebben geen ander ticket gevonden dat u op die dag bij ons hebt gereserveerd. Helaas kunnen we geen terugbetaling aanbieden. Als u een kopie hebt van het ticket voor de tweede persoon, vergelijkbaar met het bijgevoegde document, stuur deze dan alstublieft naar ons op voor beoordeling. Voor elk ticket dat rechtstreeks bij ons wordt gereserveerd, wordt een dergelijk document met alle details van de reservering en de prijs meegestuurd. Met vriendelijke groeten, Rogerio Customer Relations agent ________________ b.house Brussels Airport Airport bld 26 box 1a.4 General Aviation - Ringbaan B-1831 Diegem Belgium www.brusselsairlines.com We care for the environment. Think before you print. Brussels Airlines NV/SAThis e-mail is confidential and is subject to disclaimers. Details can be found here.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform