Beste,
Ik heb uw bericht betreffende een online reservatie goed ontvangen.
Volgens onze interne gegevens er werd enkel voor een persoon geboekt. Dit werd ook via email op 18 januari op 19h01 bevestigd.
Op de bevestiging (zie bijlage) er staat enkel ok de details van het ticket voor Dhr Geuns en een bagage.
Het bedrag van het ticket komt overeen met het totale betaalde bedrag van 463,59 EUR. We hebben geen ander ticket gevonden dat u op die dag bij ons hebt gereserveerd.
Helaas kunnen we geen terugbetaling aanbieden.
Als u een kopie hebt van het ticket voor de tweede persoon, vergelijkbaar met het bijgevoegde document, stuur deze dan alstublieft naar ons op voor beoordeling. Voor elk ticket dat rechtstreeks bij ons wordt gereserveerd, wordt een dergelijk document met alle details van de reservering en de prijs meegestuurd.
Met vriendelijke groeten,
Rogerio
Customer Relations agent
________________
b.house Brussels Airport Airport bld 26 box 1a.4 General Aviation - Ringbaan B-1831 Diegem Belgium
www.brusselsairlines.com
We care for the environment. Think before you print.
Brussels Airlines NV/SAThis e-mail is confidential and is subject to disclaimers. Details can be found
here.