Terug

Onmogelijk geld terug te krijgen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. M.

Naar: bpost

22/12/2023

Beste,Ik kocht een kerst cadeau in Frankrijk en dit werd opgestuurt via de post. De Douane verplichte mij kosten te betalen ook al ging het om een geschenk EN kwam het van binnen de EU. De enige manier om het pakket tijdig te ontvangen was te betalen. Een betwisting zou ervoor zorgen dat het cadeau te laat kwam of terug naar afzender. Nu blijkt dat het dictatuur van Bpost ervoor zorgt dat je éénmaal betaald hebt niets kan betwisten en geen geld kan terug vorderen. Dit is ongezien en bestaat enkel in landen als Noord Korea dacht ik. Deze praktijken zijn onaanvaardbaar in een West Europees land en moeten dringend aangepakt worden. Hopelijk doen jullie iets met deze schandelijke praktijken van Bpost.MVG

Berichten (2)

bpost

Naar: T. M.

22/12/2023

1-52343056975Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd.In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,Klara C.BpostAnspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-O1PM36Y]

T. M.

Naar: bpost

22/12/2023

Uw algemene voorwaarden schenden de waarden opgelgd door de EU.Bpost behandelt zijn klanten met weinig respect en zet ze compleet vast in dergelijke scenarios waar U een fout heeft gemaakt. Door jullie procedure's was er geen oplossing zonder onterechte betaling om dit paket op tijd te krijgen. Het feit dat u dit dossier afsluit met geen enkel voorstel tot correctie, bewijst dat jullie zich gedragen als untouchabels wetende dat je straffeloos wegkomt met de burger in het zak te zetten. Schandelijk voor een post bedrijf. Uit principe zal ik mijn te vezenden pakjes in de toekomst via de concurentie versturen. De eindrekening zal jullie op het einde van de rit meer dan de 33€ kosten en nog een slechtere reputatie. Prettige kerst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform