Terug

Onmogelijk de betaalmethode te wijzigen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Tadaam

05/09/2022

Beste, even de situatie schetsen. Bij tadaam krijg je voor €40/maand een wifi-router die 4g omzet in wifi die je onbeperkt kan gebruiken. Om je abonnement en je router te behouden betaal je dus €40/maand en dat kan enkel via domiciliëring. Opzich geen probleem, maar als je de betaalmethode wilt wijzigen, bvb in mijn geval, je €40 van een andere rekening wilt laten afgaan kan de betalingsmethode niet gewijzigd worden. Steeds komt de melding dat de poging om de betaalmethode te wijzigen mislukt is. Dat is zeer vervelend , want ik wil bij Argenta mijn rekeningen afsluiten omdat ik veranderd ben van bank, maar zolang er daar €40/maand van mijn rekening gaat is dat onmogelijk uiteraard. Als je Tadaam wilt bereiken om je probleem toe te lichten, kan dat niet via mail, niet via de telefoon maar enkel op WhatsApp of Messenger. Nóg vervelender dus, want als je een probleem meldt via messenger duurt het meer dan 1 tot 3 dagen tegen dat je antwoord hebt. Meestal krijg je geen antwoord die je op weg helpt. Na 10 dagen berichtverkeer gingen ze een dossier opstellen om het probleem te bekijken. We zijn inmiddels 20 dagen verder en als ik nu vraag als er al een dossier is krijg ik geen antwoord, en ondertussen is m'n betaalmethode nog niet gewijzigd en kan ik ook dus nog steeds mijn rekeningen bij Argenta niet afsluiten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform