Terug

Onmogelijk abonnement op te zeggen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. W.

Naar: Apple Belgium

13/06/2025

Ze maken me het helaas onmogelijk om mijn abonnement op te zeggen op Apple TV+. Nogal malafide praktijken: allerhande verificaties om het ten eerste al 'lastig' te maken, bij laatste verificatie via sms of bellen komt er gewoonweg helemaal niets binnen. Noch sms, noch oproep. Na 3 keer "Contact me again" krijg je een foutmelding dat er teveel geprobeerd werd en dat het niet meer kan. En dus kan je helemaal niet meer inloggen om op te zeggen. Jammer dat zo'n bedrijf zo'n praktijken toepast, ik probeer al een tijdje op te zeggen want aanbod is quasi nihil (maar dat staat hier los van).

Berichten (2)

Apple Belgium

Naar: D. W.

13/06/2025

We lezen en beantwoorden je e-mail zo snel mogelijk. Dit kan 1 werkdag duren. Als je dit nog niet hebt gedaan, vragen we je deze e-mail te beantwoorden met je bestelnummer (dat begint met ‘W’) en het e-mailadres dat je bij je bestelling hebt gebruikt. Handige informatie -Ga naar debestelstatuspaginaom de status van je bestelling te bekijken. Als je bestelling is gekoppeld aan je Apple Account, kun je ook inloggen om bijvoorbeeld je bestelling te wijzigen, een zending te volgen en je accountgegevens bij te werken. -Ga naarSupport bij het winkelenvoor informatie over onder meer het plaatsen van een bestelling, de verzending, de bestelstatus en het retourneren van producten. -Ga naarApple Supportvoor ondersteuning voor al je Apple producten, of om contact op te nemen met een expert. -Vragen over ons privacybeleid? In onsbeleidleggen we uit hoe we je gegevens verzamelen, gebruiken, vrijgeven, overdragen en bewaren. -Op de paginaSocial engineering-praktijken herkennen en vermijdenlees je hoe je een verdachte e-mail herkent. Je kunt ook deze e-mail beantwoorden met dee-mail als bijlage. Uit veiligheidsoverwegingen raden we je aan om nooit op links in de e-mail te klikken en deze niet te beantwoorden met persoonlijke gegevens. --------------------------------------------------------------------- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ---------------------------------------------------------------------

Apple Belgium

Naar: D. W.

16/06/2025

Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht en klacht/feedback aan Apple. Apple reageert niet op verzoeken/klachten via derde partijen zoals in dit bericht vermeld. Wij assisteren u graag verder indien u contact wilt opnemen met onze Postsales Service lijn op. 0800 99846 voor Belgie Mijn collega’s zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 19.00 om u direct te assisteren. Met vriendelijke groeten Apple Distribution International On June 13, 2025 at 18:45:15 :PM GMT, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform