Terug

onmenselijke monsterbedragen aanbieden.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Techem

08/12/2017

Blijkbaar is het volgens Techem heel normaal dat je op 100 vierkante meter op 6 maand tijd 5000L mazoet verbruikt, een kostenkaartje van ongeveer 4500 euro Dit in samenzwering met de desbetreffende syndicus. Insinueringen in overvloed. Alles wat als tegendeel bewezen is, wordt volledig met de grond gelijk gemaakt.

Berichten (6)

Techem

Naar: M. D.

15/12/2017

Geachte,Wij bevestigen u de goede ontvangst van uw schrijven met bovenvermelde referte. Wij zijn ten zeerste verwonderd dat een instelling zoals Testaankoop toelaat om klachten op zon manier te publiceren, zonder enige staving, bewijzen of motivatie. Dit opent deuren voor onterechte lastercampagnes. Trouwens, de vermelde beschrijving is niet correct: het vermelde bedrag gaat over zijn aandeel in de kostenverdeling van meerdere jaren, en niet over 6 maand!Dit is niet de eerste maal dat Mr Deurbroeck zijn ongenoegen uit over de afrekeningen van zijn verwarmingsverbruik van enkele jaren terug. U moet echter weten dat deze klacht al uitgebreid onderzocht en gerapporteerd werd. In 2014 en 2015 werden de warmtekostenverdelers in het betreffende appartement al gecontroleerd. Telkens hebben wij de correcte werking vastgesteld en de conformiteit met de Europese norm EN834 (van toepassing op elektronische warmtekostenverdelers in gebouwen met gemeenschappelijke verwarmingsinstallaties).Deze is lopende bij het gerecht. In 2015 en 2016 zijn er vergaderingen geweest in het appartement van Mr Deurbroeck, in aanwezigheid van de vrederechter, betrokken advocaten, de syndicus en een afgevaardigde van Techem. Wij hebben onze volledige medewerking verleend aan dit onderzoek. Bij de laatste vergadering van 28-01-2016 heeft de expert vastgesteld dat de radiator in de living (van het appartement van Mr Deurbroeck) wat opwarmt, mét een gesloten regelkraan. Deze sluit de warmtetoevoer van deze radiator niet correct af. De warmtekostenverdeler registreert deze warmteafgifte terecht.Het resultaat van de onderzoeken, uitgevoerd door onze maatschappij en door de aangestelde expert, bevestigen de correcte werking van de warmtekostenverdelers. In dit geval is het dan ook normaal dat onze maatschappij onmogelijk éénzijdig kan beslissen om een bepaald voordeel aan Mr Deurbroeck toe te kennen. Dit is tegen alle beheersregels in. Dit kunnen wij niet verantwoorden t.o.v. de syndicus en de mede-eigenaars van het gebouw.Wij hopen dan ook dat u Mr Deurbroeck aanraadt om het verloop van het gerechtelijke onderzoek af te wachten en verwachten tevens van uwentwege dat u deze onterechte, ongegronde publieke klacht van deze Heer zo snel mogelijk verwijdert van uw site ! Kunnen jullie per kerende deze verwijdering bevestigen ? Met de meeste achting,E-mail: willy.delo@techem.be Website: www.techem.be P Please consider the environment before printing this e-mail

M. D.

Naar: Techem

31/12/2017

Geachte,Ik kan u melden dat ik uw antwoord goed heb ontvangen.Het spijtige aan heel het antwoord is dat ik al meermaals het zelfde heb moeten aan horen.Uw insinuatie,Het ligt aan mijn verwarming dat ik zo een hoge kost heb moeten ontvangen.Afsluitkranen sluiten niet af, verwarming zit verstopt met "slijk".Hoe verklaart u,Anno 2017 heb ik op 4 van de 6 verwarming-elementen op mijn meters een 0 stand?De begin jaren bij de overschakeling had ik jaar op jaar verdubbeling van facturatie verbruik. Hoe is dit mogelijk gezien radiatoren dat verstopt zijn niet de warmte afgeven zoals het zou moeten?Als ik logisch nadenk gaan de warmte meters af op warmte, dus vraag me dan af indien er geen warmte gedetecteerd word hoe die meter heel de kost zo kan laten oplopen in zogezegd verbruik.Dit zijn theorieën dat totaal niet kloppen.ik citeer uit uw antwoord, Wij zijn ten zeerste verwonderd dat een instelling zoals Testaankoop toelaat om klachten op zon manier te publiceren, zonder enige staving, bewijzen of motivatie. Dit opent deuren voor onterechte lastercampagnes. Trouwens, de vermelde beschrijving is niet correct: het vermelde bedrag gaat over zijn aandeel in de kostenverdeling van meerdere jaren, en niet over 6 maandIk ben openbaar niet verder gegaan betreft het bedrag van ongeveer 4500 euro.Dit gaat daadwerkelijk over 6 maand verbruik aangezien de stookketel in de zomer totaal is uitgeschakeld in het gebouw, alsook de andere ongelooflijke hoge facturen. Een lastercampagne bestaat uit leugens, aangezien ik met zekerheid weet dat hier bepaalde dingen niet kloppen en dat ik onterecht word behandeld zal ik dan ook niet twijfelen om deze zaak verder openbaar te maken. Aangezien er vele klachten ronde doen op het internet moet iemand eens durven naar buiten te komen met heel die zaak.Voor alle duidelijkheid, dit is geen dreigement.Aangezien jullie de digitale warmtemeters aanbieden met een schaalberekening van 40/60, hoe verklaart u dat wij in het gebouw met een verouderde schaal van berekening zitten 25/75? Ik ben 15 jaar klant bij jullie, ik heb nooit hoge uitschieters gehad. Het is absurd hoe u als werknemer van een bedrijf durft te blijven beweren dat het compleet normaal is dat ik in mijn appartement van 100 vierkante meter 5000 liter stookolie kan verbruiken, en een abnormale factuur toen ben voorgelegd geweest van 4500, terwijl mijn gemiddelde verbruik met de verdamping-meters rond de 600 euro zat. Ik heb op vraag van u de klacht privé gemaakt, maar niets zal me weerhouden alles terug openbaar te maken en andere bronnen aan te schrijven indien jullie zo tegendraads blijven handelen. 6 jaar is voldoende geweest in heel dit insinuerende gedoe.met vriendelijke groet,Mario D

M. D.

Naar: Techem

31/12/2017

Geachte,Mag ik er u op wijzen dat u niet alleen incorrecte informatie in uw antwoord zet maar ook mijn privacy schend door mijn naam volledig te gebruiken?Ik wou even uw aandacht vestigen op dit soort zaken.Gegroet.

M. D.

Naar: Techem

31/12/2017

Geachte,Bij deze wil ik dit nog citeren, "Verwachten tevens van uwentwege dat u deze onterechte, ongegronde publieke klacht van deze Heer zo snel mogelijk verwijdert van uw site !" Aangezien ik heel het intimiderende gedoe niet meer aanvaard, en dat u met veel vertoon mijn naam hebt gebruikt ben ik verplicht om dit totaal openbaar te maken.Met eer en geweten mag iedereen weten wie ik ben en wat ik de voorbije jaren heb meegemaakt, indien nodig zal ik alle bewijzen ook openbaar maken....facturen, onderzoeken enz..., dit is mijn recht.Ik heb recht op gerechtigheid en aanhoren, en ik heb meermaals laten weten dat ik niet gediend ben met dit soort praktijken. Dit geld voor iedereen die hier bij betrokken is en niet eerlijk is en zal handelen, dus neem het niet te persoonlijk op. Gegroet,Mario

M. D.

Naar: Techem

12/01/2018

Geachte,Aangezien u geen openbaar antwoord gegeven hebt betreft mijn vorige openbare klacht verplicht u me dit niet langer offline te houden.U als bedrijf hebt ruimschoots de tijd gehad betreft mijn citatie's en mijn vragen.U hoort zeker nog van mij in de toekomst, en dit zal met alle bewijzen, facturen enz... zijn.Ik zal dan ook alle media inschakelen dat er in mijn macht bestaat.Ik hoop dat u kan aanvaarden dat mijn geduld op is aangezien deze zaak, en dat ik niet zal stoppen tot deze zaak op een eerlijke degelijke manier is opgelost.Met vriendelijke groet,Mario D

M. D.

Naar: Techem

15/05/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform