Rond april werd ik aangesproken via telefoon om een promopack aan te gaan met proximus. 68,99 euro voor internet, tv, 2 gsm abonnementen met 5gb en ongelimiteerd bellen... Ik ben hier op in gegaan en heb hiervan nog de mail ter bevestiging van het contract 12 maanden zonder verplichtingen. Rond september werd per mail gevraagd om aan te sluiten via fiber, maar dit een abonnementswijziging vereiste. Aangezien deze contracten 15 euro hoger lagen en ik de snelheid van fiber niet nodig heb ben ik hier niet op ingegaan. Even ater kreeg ik een zeer onvriendelijke dame aan de lijn dat beweerde dat ik zonder bijkomende kost fiber kon aansluiten. Ik stelde 15 september voor als datum voor installatie. Er werd bevestiging gestuurd voor 12 september... In de mail was een link ter aanpassing van de afspraak, maar deze link werkte niet. Ik nam contact op met de klantendienst via chat en hier konden ze mijn afspraak niet zien. Er werd via chat gezegd dat er voor mij een klacht werd aangemaakt en ik gecontracteerd zou worden. Dit gebeurde niet. Ik kreeg wel mails ter bevestiging van 12 september waar ik niet op in ging. Later kreeg ik telefoon van iemand van de technische dienst dat een Nederlandstalige collega zou laten bellen na 15 minuten. Twee uur later kreeg ik weer een Franstalige persoon van de technische dienst aan de lijn dat zei dat hij me niet verstond en heeft gewoon afgelegd (=klacht) Op 12 september kreeg ik de technieker aan de lijn dat beweerde dat hij voor mijn deur stond. Aangezien er niets geïnstalleerd werd dacht ik dat dit verhaal zou eindigen. Met de volgende facturatie was het facturatiebedrag van 68, 99 naar ongeveer 85 euro gestegen. Weer een klacht... hier kreeg ik wel antwoord op: er werd zeer snel het nodige bedrag teruggestort. Volgende facturatie bedroeg weer ongeveer 85 euro... Eerst heb ik een klacht gestuurd. Ik heb een mail ontvangen zeggende dat ze me wouden verderhelpen maar bij nader inzien mijn probleem al was opgelost? Na enige tijd geen antwoord ben ik op myproximus gaan neuzen en zag dat mij 5gb ongelimiteerd bellen omgezet was naar 3gb en 120 minuten bellen. Ik heb telefonisch contact opgenomen... de medewerker van Proximus kon me niet verder helpen maar heeft de klacht geüpdatet. Hij voegde er ook aan toe dat hij al te lang met mij aan het bellen was... Begin deze week heb ik opnieuw telefonisch contact opgenomen met proximus om te vragen achter iemand dat me kon verder helpen, desnoods backoffice ofzo, wat niet mogelijk bleek, de enige oplossing is wachten. Dezelfde dag heb ik ´s avonds contact opgenomen en kreeg ik uiteindelijk Bart van de technische dienst aan de lijn. Bart beweerde dat ik deze week antwoord zou krijgen over de voortgang van mijn klacht. Ik heb deze namiddag gebeld met de klantendienst en ze hadden nog steeds geen zicht op wanneer ik antwoord zou kunnen krijgen. Ondertussen zitten we met de 2 gsm´s boven de 3gb en het aantal belminuten waardoor de kosten (fictief) oplopen. Voor de gsm van mijn vrouw is de overlimiet bereikt en heeft ze geen mobiele data meer, wat niet acceptabel is. Deze avond heb ik de domiciliering naar Proximus toe stopgezet en heb opnieuw een klacht gestuurd en eis een rechtzetting van de situatie vooraleer ik verdere betalingen doe... Eerlijk gezegd weet ik niet meer wat ik moet doen. Dit is al meer dan 3 maand aan de gang en heb het gevoel dat ik nergens naartoe kan met mijn verhaal...