Terug

Online verzendetiket is niet klantvriendelijk

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: bpost

20/04/2024

Hallo. Ik bestelde een online verzendetiket om een pakje naar Nederland te versturen. Als ik thuis het pakje woog leek het net onder 2kg te zitten van gewicht. Toen ik in het postkantoor mijn pakje wilde versturen bleek het toch net over de 2kg te wegen en moest ik een nieuw label aanmaken. De postkantoor medewerker vertelde mij dat ik het online verzendetiket kon annuleren via de klantendienst - hijzelf kon dit niet. Mijn ticket in de winkel kostte ongeveer 2 euro meer dan dat wat ik eerder online had aangemaakt. Ik neem achteraf contact op met de klantendienst via de bpost app om mijn eerste verzendetiket te annuleren. De klantendienst medewerker vertelt mij dat dit niet mogelijk is en dat het mijn eigen schuld is om een foutief etiket online aan te maken. Les hieruit: nooit meer een etiket online aanmaken, want nu heb ik 20 euro betaald voor een dienst die niet uitgevoerd wordt.

Berichten (1)

bpost

Naar: S. G.

22/04/2024

Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Als u een etiket online aanmaakt via onze site , moet u en vakje aankruisen die zegt dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden en de ingegeven informatie en dat er geen terugbetaling mogelijk is.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,AnnebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-OYUC3DZ]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform