Eergisteren en gisteren nog een aantal keren probeerde ik, net als ik al zovele keren deed, een online etiket aan te maken voor de terugzending naar 6099 Charleroi X. Dat deed ik al zo'n 10 tal keren, quasi zonder problemen. Immers werd, ondanks het feit dat dat blijkbaar het adres van een sorteercentrum of BP is... dat adres altijd aanvaard .Alleen nu loopt het fout.Het online invulformulier vraagt telkens weer om de 'straat' in te vullen. In het verleden herhaalde ik het adres 6099 Charleroi X, en lukte dat altijd.Het pakje werd ook altijd zonder problemen ontvangen door de geadresseerde ( Bonprix)Gisteren belde ik dan naar 3 verschillende telefoonnummers. Bij het 2de werd ik er na het keuzemenu te hebben doorlopen, gewoon 'uitgegooid' met een : Bedankt voor uw oproep. Kortom : ik verloor meer dan een half uur bijkomend aan telefonische (betalende) oproepen, waarna ik nog steeds even ver stond als tevoren.Uiteindelijk reageerde ik via FB op de pagina van BPost , en ook via Messenger. Daar werd mij de vraag gesteld welk adres ik had opgegeven. Dat liet ik weten ... en nadien ... bleef het oorverdovend stil...Ik sta na 2 dagen aanhoudende inspanningen, en dat om 'eenvoudig' een etiket aan te maken... nog steeds even ver.Toch moet ik het pak tijdig versturen of ik ben mijn centen kwijt.Ik wil graag dringend een correct antwoord.Als ik het etiket moet laten aanmaken bij BPost zelf kost het me niet alleen 0,70 € meer, ik moet er ook nog eens speciaal voor naar het postkantoor rijden, en daar kost het me 1 € bijkomend voor de parking.Bovendien is het adres dat dààr op het etiket moet worden gezet, het zelfde adres als wat ik op het online etiket moet zetten: het is immers het correcte adres...Als ik het etiket online kan aanmaken - zoals al tientallen keren in het verleden- kan ik het ook verzenden via de cubee hier vlakbij , moet ik dus niet naar het postkantoor, vermijd ik dus extra kosten voor het etiket , de parkeerplaats en de brandstof