Op zondag 3 juni 2018 plaatste ik een bestelling bij Zalando van 3 artikelen. Totaalprijs: € 86,85. Ik betaalde dit bedrag reeds bij de bestelling. Omdat Zalando eerst dit bedrag moet ontvangen vooraleer het pakket wordt verstuurd, ontving ik op vrijdag 8 juni 2018 een mailtje van Zalando waarin bevestigd wordt dat mijn bestelling onderweg was. De betaling heeft wat meer tijd in beslag genomen dan normaal, maar voor de rest verloopt alles nog goed.Omdat ik steeds aan het werk ben, en 's avonds te laat thuis ben om een pakket af te halen in het postkantoor zelf, laat ik mijn pakjes doorgaans afleveren op mijn werk. Hier is tenslotte steeds iemand aanwezig om pakketjes te ontvangen...Op zaterdag 9 juni ontving ik een mailtje van BPost waarin stond dat mijn pakket die dag zou geleverd worden. (Ik wist niet dat BPost ook pakjes levert op zaterdag) Helaas werken ik en mijn collega's niet tijdens het weekend en was er niemand op kantoor om mijn pakje in ontvangst te nemen. Zodoende heb ik onmiddellijk mijn voorkeuren aangepast om het pakje te laten leveren in een Cubee pakjesautomaat bij afwezigheid op het leverandres. Zo kon ik mijn pakket dezelfde dag nog in ontvangst nemen. Ik kreeg echter geen bevestiging of code voor het pakjesautomaat. Misschien was er toch iemand aanwezig op kantoor om mijn pakket te ontvangen.Maandag 11 juni 2018 kwam ik aan op het werk en vond geen pakje... Er was dus niets geleverd. Toen ik de brievenbus op het werk checkte vond ik een briefje van de postbode die mijn pakje wou leveren op zaterdag 9 juni. Hierop stond vermeld dat mijn pakket opnieuw aangeboden zou worden op maandag 11/06/2018. Omdat ik dit even wou nakijken vroeg ik de status van mijn pakket op via de online tracking. Hierop stond dat mijn pakje opnieuw naar het sorteercentrum gebracht was en de levering voorzien was op dinsdag 12 juni tussen 8u en 17u. Omdat ik dit wat vreemd vond (de postbode laat een briefje achter waarop 11/06 vermeld staat en het tracking-systeem geeft 12/06 aan) nam ik contact op met de BPost klantendienst. De persoon die ik aan de lijn had kon precies niet met 100% zekerheid zeggen wanneer mijn pakje zou geleverd worden, maar het zou waarschijnlijk wel op dinsdag 12 juni zijn. Vandaag, dinsdag 12 juni, had ik om 15u30 nog steeds niets ontvangen. Omdat ik toch wat ongerust werd, en ik tenslotte al betaald had voor mijn bestelling, nam ik opnieuw contact op met de klantendienst. Daar werd verteld dat ik mijn pakje vandaag nog zou ontvangen en dat het nog maar 15u30 was. De postbode kan langskomen tot 17u. Alsof ik dat zelf niet wist! Besluit: waar mijn pakje nu exact was...wist nog steeds niemand.Om 17u had ik nog steeds geen postbode, laat staan mijn bestelling gezien. Ik heb zelf nog tot 17u15 gewacht op het werk voor het geval de chauffeur wat vertraging zou hebben. Toen ik thuis aankwam heb ik de hele tijd mijn mailbox in de gaten gehouden. Ik vermoedde dat (aangezien er opnieuw niemand meer op kantoor aanwezig was) ik een mailtje zou ontvangen om mijn pakket op te halen in een Cubee pakjesautomaat. Iets wat eigenlijk mijn taak niet is aangezien ik op de afgesproken data en uren aanwezig was op het leveradres.Om 20u04 ontving ik een mail van Zalando waarin staat dat ze mijn retourzending (???) vandaag ontvangen hebben en de creditnota voor een bedrag van € 86,85 is opgemaakt en dit bedrag teruggestort is.Ik begreep er niets van en belde naar Zalando. Waarom zou ik een bestelling die ik nooit ontvangen heb immers terugzenden? Bij Zalando werd verteld dat dit niet de eerste keer is dat iemand met dezelfde vraag belt vandaag. Blijkbaar zijn er wat problemen bij BPost. Ik moet dezelfde artikelen opnieuw bestellen en betalen want er is helaas geen mogelijkheid om dit gewoon opnieuw te verzenden.Gelukkig kon ik mijn eerder bestelde artikelen gewoon opnieuw bestellen en waren deze nog niet uitverkocht. Alle artikelen die ik bestelde (de eerste keer) heb ik gekocht met een korting. Gevolg is nu dat voor bepaalde artikelen deze korting niet meer geldt. Ik moet nu dus meer betalen dan de vorige keer voor dezelfde artikelen!!! Dit is natuurlijk niet de fout van Zalando, maar duidelijk wel van BPost!