Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

T. V.

Naar: https://www.tuinartikelennl.com/

21/06/2024

Online bestelling gedaan op 13 juni van 80.43 euro met VISA kaart van tuinartikelen op nederlandstalige website. Ziet er goed en professioneel uit. Na bestelling bericht gehad dat artikelen van China komen! Op 14/6 mail gekregen van bpost om 24,34 euro douanekosten te betalen... Gisteren 20/6 enveloppe gekregen met een niet gevraagd nek hangertje. Ik heb bpost reeds gecontacteerd. Deze zeggen dat ik de verzender moet contacteren waarvoor ik gisteren mailde maar ik vermoed dat het om fraude gaat. Zie bijlagen voor alle informatie. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik vermoed dat ik mijn gevraagde bestelling niet zal ontvangen? Kan ik mijn betaling terugvorderen? Alvast bedankt voor jullie hulp! Met vriendelijke groeten, Thomas


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform