Beste,Ik had al een abonnement bij Basic Fit namelijk het comfort abonnement ergens in juli ben ik hierbij ook een extra toegevoegd namelijk de online coach. Die betaald ik toen in 1x 60€. Ik heb nu nog 1 week te gaan van de 12 weken. Ik wil zaterdag veranderen van een comfort abonnement naar een premium abonnement. Maar wanneer ik wil tikken op bevestigen zie ik staan online coach. Maar hier stond niets bij van bedrag of dergelijks, maar ik kon dit ook nergens aanduiden dat ik eigenlijk geen online coach meer wou hebben. En het eind bedrag kwam toen neer op 51,70€. En aangezien de coach 60€ op zichzelf al kost dacht ik dat het dan wel in orde zou zijn. Dus ik ga mijn abonnement aan en ik wil kijken hoeveel ik dan te betalen heb en dan staat er plots 82,74€. Dus kijk ik na hoe dit kan en zie ik ineens dat de online coach en het bedrag daar is aan toegevoegd. Ik stuur hiervoor de klanten dienst 2 maal de eerste vroeg gewoon de naam van de coach waar ik nu bij zit en heeft dan de chat toegesmeten. Dus ik ga een nieuwe chat aan, kom ik bij een collega terecht genaamd Ifuella. Tijdens de chat zit zij eerst te zeggen dat het comfort abonnement niet bestaat, wat eigenlijk totaal niet mijn vraag is. En wanneer ze dan eindelijk mee is met mijn probleem geeft ze tot 7 maal mij de schuld dat ik dit heb aangevinkt en dat basic fit hier niets meer aan kan doen. Dat ik dit gewoon te betalen heb. Ik leg mijn situatie zoals hierboven beschreven nog is 2x uit. Bij de laatste keer verloor ik mijn geduld en zei ik dat ik een oplossing wil voor dit probleem aangezien ik nu niet kan fitnessen of iets kan doen met mijn abonnement, omdat ik het openstaande bedrag niet wil betalen. Wanneer ik zeg dat ik dus naar test aankoop ga sturen smijt ook deze de chat gewoon dicht. Dit noem ik oplichterij dat ze mensen zo makkelijk 60€ willen aftroggelen. Hopelijk kan er nu een oplossing gevonden worden. Met vriendelijke groeten