Terug

online bestelling smartphone die niet geleverd wordt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: Telenet

05/04/2022

Beste, ik bestelde op 21/03/2022 een smartphone Samsung Ultra S22 via de telenet webshop, het bedrag werd die dag ook overgemaakt, de dag erna ontving ik een track and trace code van post nl met de melding dat de gsm de volgende dag ging geleverd worden. Tevergeefs geen bezorging. De volgende dag kreeg ik terug een melding met een nieuw bezorgmoment de volgende dag maar terug tevergeefs geen bezorger aan de deur. Op de track en trace pagina staat nu het laatste bezorgmoment doorstreept en is er geen update meer geweest. Ik nam contact op met postNL en daar wisten ze me te vertellen dat de oorzaak ligt bij Telenet. Op donderdag 24 maart neem ik voor het eerst contact op met Telenet en openden ze een dossier om de zaak te onderzoeken met de belofte binnen de 48 uur terug te bellen. 4 dagen later heb ik steeds nog niks gehoord van Telenet en neem ik zelf terug contact op maar krijg de boodschap dat er nog geen reactie is geweest op het dossier. Dit herhaalt zich nu dagelijks tot op heden. Vandaag nog 05/04 nog contact gehad met Telenet met de vraag of ik mijn geld terug kon claimen en de bestelling te annuleren maar volgens hen is dit onmogelijk. Op 'Mijn Telenet' staat de status van mijn smartphone op 'afgeleverd' als ik vraag aan hen hoe dit mogelijk is krijg ik als antwoord ' De webshop doet soms rare dingen...' Graag jullie hulp.

Berichten (1)

Telenet

Naar: I. V.

08/04/2022

Klantennummer: 1027758244 Klantennummer: 1027758244 Beste, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht.Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Met vriendelijke groeten, Toon Loyalty Service CenterDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform