Terug

online bestelling geplaatst, geen artikel gekregen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Hubo

17/06/2017

ik wil graag een klacht indienen over een bestelling die ik online gemaakt heb, nummer10511521.ik heb besteld,kreeg een bevestigingsmail dat ik het binnen 2 uur kon afhalen. het was ook op voorraad.2 dagen later wil ik het afhalen en men zegt doodleuk dat het niet beschikbaar is. we hebben een half uur gereden vanuit Nederland om het op te halen.De houding van uw medewerker wasronduit onfatsoenlijk! Het interesseerde hem helemaal niet en hij zei dat er iets was misgegaan.Volgens hem zou ik 2 emails moeten krijgen maar ik heb een bevestigingsmail ontvangen! Af te halen binnen 2 uur.zie bestelling.nu moet ik nogmaals een half uur rijden om het te halen op eigen kosten, als het op voorraad is! en als ik nog een mail zou ontvangen.Het zou vandaag beschikbaar zijn maar ik heb nog geen mail.en de houding van uw medewerker wil ik zeker niet nog eens zien. Wat een klantenservice, echt slecht hoor.. Als hij wist dat het niet op voorraad was, waarom informeert hij ons niet. Maar op uw website stond dat het voorradig was. Ik kan dit overal kopen maar ik ben een trouwe klant van hubo, maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.Heb 2 keer uw klantenservice gemaild maar er komt geen fatsoenlijke reactie. Een excuses en verder mailt mij nog niet eens terug. 1 week later is het nu en er is nog steeds geen mail dat ik mijn bestelling kan afhalen. Terwijl op mijn bevestiging staat dat het product binnen 2 uur af te halen is in Maasmechelen.

Berichten (7)

Hubo

Naar: A. C.

20/06/2017

Geachte mevrouw Claessen,Betreffende uw online bestelling heeft men ons gemeld dat men u van de winkel uit zal contacteren om dit alsnog op te lossen.Vriendelijke groeten,KlantendienstHUBO België nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen------------------------------------------------------------------------------HD-112680-503921-HD------------------------------------------------------------------------------

A. C.

Naar: Hubo

21/07/2017

Geachte, u heeft met mijn klacht helemaal niets gedaan. Nog niet eens gereageerd op mijn email! Wat een slechte klantenservice heeft u. Eerst liegen over een bestelling die er helemaal niet is, ons laten rijden naar uw zaak voor niets , een uiterst onvriendelijke medewerker die ons niet wilde helpen en dan helemaal niet reageren. Dat wij meer als een uur hebben gereden om bij uw winkel te komen, interesseert u helemaal niet. Maar het ergste is dat u in uw mail zegt dat de bestelling klaar is terwijl dit helemaal niet het geval is. Twee weken later kreeg ik eens een mail dat mijn bestelling daar is.. denkt u echt dat ik die nog wil? En nog niet eens een excuus!

Hubo

Naar: A. C.

31/07/2017

Beste,Op 20/7/2017 werd het dossier CPTBE00178849-78 beantwoord zie mail in bijlage.Met vriendelijke groetenIsabelle BolleSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer Service HUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] 32 3 350 37 37[F] 32 3 350 35 46 www.hubo.be------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-115362-522367-HD------------------------------------------------------------------------------

A. C.

Naar: Hubo

01/08/2017

Geachte Isabelle Bolle, er is helemaal geen bijlage bij uw bericht. De winkel in Eisden heeft mij helemaal niet gecontacteerd! Ik wil, omdat wij in Nederland wonen en voor niets een heel stuk gereden hebben met onze auto, mijn onkosten terug. De fout ligt heel duidelijk bij HUBO want in de mail stond dat mijn bestelling klaar was en ik het binnen 2 uur kon ophalen. Dat was dus absoluut niet het geval. Meer als 2 weken later heb ik een mail ontvangen dat mijn bestelling aangekomen was ...denkt u echt dat ik 2 weken ga wachten terwijl ik het product overal kan krijgen? En de houding van de medewerker was echt zeer onvriendelijk. Hiervan is ook niets gezegd. ik hoor graag van u

Hubo

Naar: A. C.

02/08/2017

DATA NOT AVAILABLE

Hubo

Naar: A. C.

02/08/2017

DATA NOT AVAILABLE

Hubo

Naar: A. C.

04/08/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform