Terug

Online bestelling geannuleerd door mediamarkt zelf nog niet terug betaald na 1 week

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. C.

Naar: MediaMarkt

18/06/2020

Ik deed volgende bestelling:bestellingAantal Artikelen Omschrijving Eenheidsprijs Kortingen Totaal1 1689936 DYSON Stofzuiger (CINETIC BIG BALL ABSOLUTE 2) 349,00EUR 349,00EUR1W24_CRM_WELCOME -10,00EUR -10,00EURLeveringskosten 0,00EUR 0,00EURLeveringskosten 0,00EURBTW : 58,83EURBedrag van de factuur 339,00EURDe volgende dag werd de bestelling door mediamarkt zelf geannuleerd :Op 11 jun. 2020 om 10:10 heeft Moens, Arne [moensa@mediamarkt.be] het volgende geschreven:?Geachte,Door een fout op onze website is het bestelde artikel (Dyson Big Ball Absolute 2) helaas niet meer beschikbaar.Hierdoor zijn wij genoodzaakt om uw order te annuleren.U krijgt het betaalde geld binnen enkele dagen terugbetaald.Na 1 week nog steeds geen terugbetaling ontvangen...

Berichten (1)

MediaMarkt

Naar: B. C.

19/06/2020

Beste Casano,Onze excuses voor het ongemak.we hebben kennis genomen van uw klacht en hebben deze doorgestuurd naar de verantwoordelijke dienst.We nemen zo snel mogelijk contact met u op met een oplossing.Met vriendelijke groeten,Complaints TeamMediaMarkt Belgie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform