Terug

Online Bestelling bij Krefel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. A.

Naar: KREFEL

20/12/2023

Beste Testaankoop, Op 24 november 2023 (Blackfriday) bestel ik online bij krëfel een espressomachine La Specialista Arte EC9155.MB van Delonghi voor 404.10 euro. Na betaling krijg ik een bevestigingsmail dat ze het toestel de volgende dag zullen opsturen. Maandag 27 november heb ik nog steeds niets ontvangen en bel ik de klantendienst van Krëfel op. Blijkbaar is er een stockprobleem waardoor ze geen toestel van dat type meer voorradig hebben, doch informeren ze nog bij een aantal winkels die mogelijks nog een toestel zouden hebben. 1 december bel ik nog eens naar krëfel voor een stand van zaken, maar zij hebben geen espressomachine La Specialista Arte EC9155.MB meer gevonden. Als tegenvoorstel bieden zij een 'tweedekeus' toestel van La Specialista Arte EC9155.MB aan dat ik zelf mag gaan afhalen in Grimbergen en voor dezelfde prijs (404.10 euro) mag kopen. Echter zouden hier wel wat krassen op het toestel te zien zijn. Een ander voorstel is 10% korting te geven op een ander toestel van Delonghi. Ik ben hier niet mee akkoord en vraag minstens evenveel korting (32%) dat ik kreeg op BlackFriday omdat ondertussen alle kortingen bij alle winkels terug verdwenen zijn. Hier wil Krëfel niet mee akkoord gaan zodat ze beslissen mij terug te betalen en het geld terug op een bon te zetten. Ondertussen is het al 5 december geworden. Terwijl ik niets meer hoor van Krëfel, zie ik dat op 13 december exact hetzelfde toestel ( espressomachine La Specialista Arte EC9155.MB) dat ik op 27 november kocht, terug online te koop staat maar nu zonder korting (599 i.p.v. 404.10 euro). Ik bel terug naar de klantendienst van Krëfel waarop de klantendienst zegt, 'oké we gaan u dat toestel opsturen voor de prijs dat jij het gekocht hebt op BlackFriday. Het zal opgestuurd worden op 21 december 2023'. Op 20 december 2023 bel ik terug naar de klantendienst van Krëfel om het juiste levermoment te bekomen. Blijkbaar is er weer een fout gebeurd bij Krëfel en zal de espressomachine niet opgestuurd worden. Ze kunnen hier volgens hun niets meer aan veranderen omdat er al een terugbetaling was gevorderd bij de boekhouding (waar ik niets meer van gehoord heb). Twee keer verwacht ik de espressomachine maar evenveel keer kom ik bedrogen uit. Dit terwijl het toestel vandaag nog steeds te koop staat en morgen geleverd zou kunnen worden. Ik wil er natuurlijk geen 599 euro voor betalen maar zou de espressomachine voor het bedrag willen kopen dat ik betaald heb op BlackFriday. Als het 13 december terug te koop aangeboden kan worden, stel ik mij serieus vragen bij hun stockprobleem op 5 december. Krëfel heeft hier echter geen oren naar. Daarom dat ik deze klacht indien tegen krëfel. Met vriendelijke groeten.

Berichten (2)

KREFEL

Naar: F. A.

02/01/2024

Beste Frederic,Wij hebben je mail goed ontvangen.Onze collega’s van de boekhouding bevestigen ons dat de terugbetaling werd uitgevoerd op 15/12/2024.Teneinde je verder te kunnen helpen, winnen we informatie voor je in bij de dienst prijsgarantie.Zodra wij meer informatie ontvangen, brengen wij je op de hoogte.Gelieve ons reeds te verontschuldigen voor de opgelopen ongemakken en ongenoegen, veroorzaakt geheel buiten onze wil om.Met vriendelijke groeten,SandraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf02ZbEv:ref

KREFEL

Naar: F. A.

05/01/2024

BesteAlvast onze excuses voor de vertraging in ons mailverkeer.Intussen hebben wij een antwoord verstuurd naar onze klant.Met vriendelijke groetenEvy-------------------- ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf02ZbEv:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform