Terug

Online abonnement wordt na herhaaldelijke vraag niet stopgezet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

09/10/2023

Beste, op 13 juni 2023, om 10u45 belde ik de klantendienst op van HLN om mijn online abonnement stop te zetten. (ik heb een screenshot van het bewijs van het gesprek) De medewerker bevestigde dat ze het abonnement beëindigde. Ik ging ervan uit dat het in orde was. In augustus merkte ik echter plots op dat de domiciliëring toch nog elke maand ongevraagd van mijn rekening was gegaan. Wat blijkt: mijn abonnement is helemaal niet beëindigd. Ik heb meteen mijn domiciliëring geblokkeerd. Na herhaaldelijke klachten bij de klantendienst van HLN, is mijn abonnement nu nog altijd niet beëindigd en krijg ik mails dat ik de domiciliëring moet betalen. Ik weiger die te betalen en eis ook een terugbetaling van de maanden waarop het bedrag ongevraagd van mijn rekening ging: in juli en augustus dus. Ik hoop dat er eindelijk een einde aan kan komen want een abonnement beëindigen bij HLN blijkt onmogelijk.

Berichten (4)

B. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

29/10/2023

Hey HLN, na telefoontjes en meer dan 5 berichten naar jullie klantendienst én een klacht die ik hier neerlegde, is er na 20 dagen nog geen oplossing. Iemand van de klantendienst beloofde het in orde te maken én beloofde ook een terugbetaling voor juli en augustus. Helaas, ondertussen kreeg ik nog betalingsherinneringen en suprise suprise: geen terugbetaling.... Jullie klantendienst? Die reageert niet meer. Als er binnen de week geen oplossing, komt die er via advocaat.

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: B. V.

03/11/2023

Beste,Bedankt voor uw reactie. We hebben dit dossier CPTBE01892756-92 doorgenomenen besluiten het volgende:abonnement A1001976552 digitaal basis werd intussen succesvol stopgezet. Deuitgevoerde betalingen werden door de abonnee zelf gestorneerd.Openstaande schulden werden door ons gecrediteerd en kwijtgescholden. Er isgeen actief abonnement meer en er dient niets meer betaald te worden aanDPG Media. We beschouwen deze case daarbij als afgesloten.Met vriendelijke groeten,Lezersservice Het Laatste Nieuws Op do 2 nov 2023 om 10:47 schreef Nieuwe Media ---------- Forwarded message ---------

B. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

20/11/2023

Helaas, zoals te verwachten betaalt HLN niets terug van de bedragen die ten onrechte van mijn rekening zijn gegaan. Ondanks alle loze beloftes. Een iets is duidelijk: jullie zijn een bende prutsers

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: B. V.

13/12/2023

Subject: Klacht - Online abonnement wordt na herhaaldelijke vraag nietstopgezet - (CPTBE01892756-92)BesteBedankt voor uw bericht.Bij nazicht van onze abonnee zijn gegevens stellen we vast dat er reedsgevolg werd gegevens aan de vraag om het abonnement stop te zetten.We hopen u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd maar mocht u nog vragenhebben, aarzel niet van ons te contacteren, we helpen u graag verder!Amel BouafiaSr. Advisor: DPG Media] Medialaan 11800 Vilvoordeamel.bouafia@dpgmedia.be dpgmedia.beOp wo 6 dec 2023 om 13:43 schreef Customer Center Unknown ---------- Forwarded message ---------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform